Cumu fà u caramellu di u zuccheru?

Carameddu hè un trattatu beni cunnisciutu è amatu. Hè produci un caramelle assai bellissima o fragranza è gustosa caramel. E sapete cumu fà u caramelu di zuccaru da i ingredienti simplici?

Cumu fà u caramelu da u zuccaru in casa?

Ingredients:

Preparazione

Diciemu vi diceraghju prima chì cumu fà carami di u zuccherinu è l'acqua. Allora, pour acqua filtrata in una puchina è di scorri à u zuccheru. Pusendi i pratici nantu à un focu petite è calore a mistura finu à chì i cristalli anu dissolvi cumplittamenti. Stir the liquid cun una spatula di lignu, finu à chì u carameddu si chjorte. Dopu quessa, mudificà a dilicenza in documenti è a mette in a fria.

Cumu fà u caramellu di u zuccheru?

Ingredients:

Preparazione

Sugisce assai u caldu in u caldu bellu, finu à chì si funnu. Pomi pourtè in u latte è fassi fassi nantu à u mischju durante 10 minuti, trà a spatula di lignu. Dopu questu, pusau un pezzu di burru, aghjunghjenu i meli è a vaniglia. Coglie u caramelu finu à u spessu, è poi posite a massa nantu à una scheda di carta pergamosa, distribuzione uniforme è d'aspittà à siccà. Pigliate in pezzi è serve documenti per tè.

Cumu pudè fà carami di u zuccherinu è u latti?

Ingredients:

Preparazione

Zucchero in una tannera cun un portu sicuru è pour u latta. Pone a pate nantu à u focu è fateurà finu à chì a massa spieghjani, è mutaggiati cù una colpu di lignu. Dopu quì, aghjustemu u mischju in un platu, oliatu è aspittà 15 minuti. Dopu a solidificazione, rumpemu a pudiglia in pezzi, mette in furmati è u metti in a frigorifera.

Cume facenu carameddu di u zuccheru è u mantellu?

Ingredients:

Preparazione

In u cavadru pour u zuccheru, fate un pezzu di mantra, fate u zitellu di frutto è aghjunghjene un zitellu di limonu. Mandemu i platti à u foglie è purtate a massa à foglie. Dopu à quessa, rinfriscà a flama è cogliu u trattatu finu à chì hè liggeru ingulu è ungiurdata. In seguitu, colti cù cura u suttu resultanti in molde, oliu cù l'oliu, è mandate u dolce à a frigorifera, perchè sò debboli friquenti.