Parchi naziunali di Nova Zelanda

Impressions di un viaghju in Nova Zilanda seranu sanu solu s'ellu incluse in a vostra ruta visitate parchi naziunali. À una spaziu pocu à pocu pressu di e Isole di Nova Zelanda, a natura hà creatu una varietà di forme di sustegnu; quì e stunning paesaggi volcanichi di montagna cun glaciali è laghi, è boschi tropicali cù vaddi di river è cascate. U guvernu di Nova Zelanda hè stata dipenditu per più di un seculu in furnisce i cundizioni per a prisirvà è anch'ella u numaru di rapprisentanti endemichi di a flora è a fauna, creendu l'area protetti in diverse regioni di u paese.

In u territoriu di New Zealand, ci sò 14 parchi naziunali. Quì sottu u listinu i più interessanti è populari.

Tongariro National Park

U più anticu park in New Zealand è unu di i più antichi in u mondu. Oghje, l'aria di u Parc National Tongariro hè di 796 km². In u so territoriu si estende una catena di muntagna di volcani estinti, ma sò quattru volcani attivi - Ruapehu, Ngaurupuoke è Tongariro. Nant'à i piani di Ngauropohoe, u famusu trilogu "U Signore di i Rings" hè filmatu, è u vulcanu "hà fattu un rolu" di Orodruin - a Muntagna Roca, in i canteri di u quale u ringragiu di u legendariu di l'Omnipotenza hè statu falsificatu. In questu parcori ci hè unu di i migliori per i passeggi in u mondu cun una longu di 20 km, ci sò e piazze per i stondi è i platti d'observazione per i stradi fotografici panoramichi.

Egmont National Park

Un paisolu pocu cù un territoriu solu 335 sq.km. Hè situatu à u punenti di l' isula Nord . In u centru di u parcu hè u vulcano Egmont, una alta muntosa 2518, chì hà un sorprendente simile à u Mont Fuji in Giappone. Sta circustanza chjave a popularità di u parcu cù i direttori di blockbusters: u metà per una vista di Egmont pò esse vistutu in a film "L'ultimu Samurai".

U vulcano hè cunsideratu d'adurizà, anche 300 anni fà annunziate l'abitanti di i cumunni circundanu. L'ascent à u vulcano hè pussibule per tutti i pezzi fisici forti è dura 5-6 ore. Da l'attraversu di u park, deve esse attentu à u "Foglie Goblin", l'accumulazione d'arbuli curvosi coperto cù muscuni densu è un mondu di alta muntanaria coperto cù una capa di muscosa-sphagnum

Parco Nazionale Te Urevera

U parcorsu più grande di l'uccidente di u Nordu cuntene una zona di 2.127 km². In u so centru, circundatu di tutti i lati da i densi furesta, hè u Lagu Wakikremoana - un locu unicu per latitudini meridiali, ricunnisciutu da i so fjord rivolti e stingani. U lago era furmatu da un vastu espansione, overlapping u fiume di u listu stessu nomu.

Ci hè dui viaghji di caminari nantu à u parcu: una di elli vai nantu à u lavu è vi permette di scumparà bè cù u paisaghju, u sicondu hè stallatu nantu à u boscu di Phirinaki, un munumentu vivante per i vaddi vergi di Nova Zelanda. A seconda ruta hè cunsiderata a più "stampa" "salvatica" in tuttu a Isula Nord. I visitori vedenu più di 650 spezie d'vegetazione, rivi, lagune è cascate, zoni ecològii spiciali cù interessante infurmazione. U park hè attrattivu per i amici ecotourismus - excursionistes, kayakers e pescaghji.

Abel Tasman National Park

U picculu stagno naziunale hè un territoriu di 225 km². hè cunsideratu cum'è u park più bellu in New Zealand. U so primu attivu hè a longu striscia di e caravanevi incù arena arraggiata, incù un luxuu primu fiore. In i ciumi è i ciumi chì lavanu u parcu da u punente, l'acqua hè veduta trasparenti è hè un sputolu turchese immensu.

Aoraki / Munti Cook Parcu Naziunale

Se l'isula di u Nordu hè cunnisciutu per u so sughjornu volcanicu, dopu chì a carta di visità di l' Isula Sur hè alta muntagna. In u Paese Nazionale Aoraki / Montecchino , chì cuntene una zona di 707 chilometri di chilometri, ci sò più di 140 cimi più di 2000 m in altitudine. U più altu più altu di a Nova Zelanda hè Mont Cook, chì u Maori chjamava Aoraki ("Piercing Clouds") hè situatu in u Sud Alpi, vicinu à a costa di u mare. L'altezza di u Cook-Montan - 3742 m.

In u territoriu di u parcu hè u più grande di u New Zealand Tasman Glacier, 29 km longu, à quale pudete nàutru in barca è ancu sopra à e so piani nantu à scalti.

Fjordland National Park

In a muntagna di u Nordu di u Nordu di u Sud L'isula situa u paese di i fiordo - un territoriu desertu, induve ne chjudaranu muntagne nevicati, chì si trovani laghi fissi è glaciali, è l'aria fermu fresca. U parcorsu naziunale più grande Fiordland cù a natura è i posti sacri di Maori cù l'area di 12.5 mila kilometru di chilometri hè famosa per i so paisaghji, hè chjucu da e strade strette cù e costi rocchi, fatti da i glacieri in i tempi antichi. Dintra u parcu hè a baia di Milford Sound, nome Rudyard Kipling "l'occidentale di u mondu". A baia hè circundatu di picculi di a muntagna à 1200 m di altitudina è hè cunzidiratu unu di i lochi meli à u pianeta.

U Parcu Naziunale di Paparoa

Unu di i parchi più giovani, situati nantu à una zona di 305 sq. Km nantu à a costa oveste di l' Isula Sud . U paisaghju lucali hè una mezora esotica di boschi, rocci è cavernes. Inauguratu in u 1987 per pruteggiri rocks karst uniques di afforestazione è minera. Sti locali sò cunnisciuti da i falesi - abbinimenti steppuaghji di abrasioni di l'altitudine considerableu, è "totevuli divil", da quali l'acqua di chjappa sianu ghjurnati periò. Tali geysers ponu vistu à a marea alta, quandu l'acqua di l'acqua di l'acqua cresce in numerosi tote in rocca calcariu. L'urighjini lucale è l'imprese viaghjate l'urganisazione per a cavernes, a crescente di elle - a caverna Xanadu hà una durata di più di 5 km è si trova nantu à a costa oceana vicinu à a roccia di montagna Paparoa.

A peculiarità di questu park hè a presenza di una varietà unica di boschi, chì ùn hè micca truvata in alcuna altra parte chjara di u New Zealand.