Adelaide, Australia - attrazioni

Adelaide hè a capitale di l'Australia Meridionale. A cità hè stupente cù u so mudernu, largu strade, grande squatra è abbundanza di monumenti - antichi è muderni - belli quadri e bâtiments. Forsi, in Adelaide, cumparatu à l'altre città in Australia, a maiò parte di tutti - forsi per u fattu chì sta cità hè statu appena cum'è un assentamentu liberu di l'immigranti, è micca solu cunfinanti di cunfrittu, è queste persone liberu cercanu à fà a so cità a più bella possu. A cità hè assai eleganti, è à u stessu tempu provinciale, pienu è medite.

Stile architettonica

In Adelaide, a maiò parte di l'attrazioni architettoniali sò situati nantu à a Terrazza Tramuntana - una di e quatru terrazza cità. Hè quì chì e biblioteche, musei è spirammi boulevards sò situati. Eccu a Bibbiuteca Statale di l'Australia Meridionale, funnata in u 1884, hè in a top 5 bibbiutichi più belli in u mondu. Ci hè ancu u Center di Fine Arts Center Lione Art, u Parlementu di u Parlamentu, u Mercatu Centru, a Cattidrali di San Francesco Xavier.

In u centru di a cità hè a Memoria di a Guerra Naziunale, dedicata à i suldati australiani chì participonu à e battaglie di a Prima Guerra Munniali. Unu di i famosi più famosu di a cità hè l' Oval Stadium , chì hè cunsideratu unu di i più belli in u mondu. U stadiu cun un campatu naturali cuntene più di 53 mila persone, hoste competizioni in 16 sportivi, cum'è u football è u football americanu, rugby, archery, cricket, etc. Hè bella, bella di notte, perchè per a so luci, un sistema speciale hè statu sviluppatu.

Casino "Skysiti" - l'unicu istituzioni tali in tutta l'Australia Meridionale, per questu pò esse attribuiti sicuru à i Monti di Adelaide. Ci hè un casinu in u storicu centru di l'Railway Station. Da u tempu à u tempu, ci sò stampa è sport.

Musei

  1. U museu principali di Adelaide hè u Museu di l'Australia Meridionale, chì a so esposizione hè dedicata à e tappe di u sviluppu di a civilizazione umana - in Australia è in altre cuntinenti. U museu si trova a più grande collectione di artifacti di Papua New Guinea.
  2. L'esposizione di u Museu di l'Immigrati descrizanu l'onda di l'immigrazione è l'impattu in u sviluppu suciale è ecunomicu di l'statu. E i costi, tradizzioni è stili di vita di l'aborigine australianu pò esse truvatu in u Centro di studiu di Cultura Aboriginal "Tandania".
  3. U Centru di u Viaghju Naziunali dispunibili i so visitanti una esposizione interactiva unica dedicata à u prucessu di vignaghjoli - da a cullizzioni di uva è endendu cù a tecnulugia di bottillazione, capping è storage. U museu accupa a più grande collectione di vini in Australia.
  4. A galeria artistica di l'Australia Meridionale hà una cullizzioni unica di l'arti australiani, cumpresu l'arti urigginali, è dinò a più grande collezione di l'arti di l'artisti britannichi.
  5. Hè assai interessante hè l'esposizione di u Museu di u Ferruariu, chì si trova in a custruzzione di l'antica estazione di ferrovia Port Dock Station. In queste pudete vedere più di un centu unità di diversu equipaggiu di ferrovia, in più di passà un mini-trenu nantu à una strada di strada anguli.
  6. Propriu u Ferruviu travaglia l'Aviation South-Australian Museum, in quale puderebbe vede l'avutu, l'helicoptore, i motori di i vittimi, l'equipaghji di u centru di dispatchu e assai assai cose interessanti.
  7. Hè ancu interessante per visità Adelaide Gaol, a prissioni di Adelaide, chì hà travagliatu per 147 anni. Hè difficiulmente chjamatu un museu - tuttu hè statu priservatu quì chì puderia cuntà a vita di i prigiuneri australiani à a fini di u seculu 20.

Giardini, parchi è zoos

  1. I vitturiti cù i zitelli anu visitatu u zoologicu Adelaide - u sicariu u zoologicu più anticu in l'Australia (apertu in u 1883) è l'unicu zoo in u paese, travagliendu in una basa micca cummerciale. Eccu alcuna casi 3,5 mil individuosi di animali di 300 spezia, cumpresi l'animali rari, cum'è u tigru Sumatran. Questu hè l'unicu among i zoos australiani in quali pandas enormi vivenu. U zoologique hè ancu un giardinu botanicu, in u quale rinuveranu e piante d'altri regni di a Terra. Un altru locu induve puderete vede l'animali, è cun ancu qualcosa - Wildlife Park Klaland.
  2. U Giardinu Botanicu Adelaide, funnatu in u 1875, hè famoso micca solu per i so pianti, ma ancu per i so abitudini inusual, a più famosa chì hè a Casa Tropica. In u 1996, u primu ghjiru di fiori fiore in Australia fù scrittu quì. In u 1982, in onore di a cità sia di Adelaide - a cità japonesa di Himeji - hè statu fundatu un giardinu classico gianticu, a prima parte di quali includite un lavu è a muntagna, è u sicondu - un giardinu tradiziunale di pietre.
  3. Elder Park, o u Parcu d'Elders hè situatu vicinu à a Terra di u Terra è Festival Centre. Boniton Park si trova in a zona di u Parcu Ocidental; Hè chjamatu dopu a figura pulitica persunale di l'Australia Meridionale, John Langdon Boniton.

Attrazioni vicinu Adelaide

  1. Un ghjornu à 20 minuti da Adelaide hè u paese tudiscu di Handorf, fundatu da i culoni di Prussia. Eccu ccà scegge tuttu in a vita di u pòpulu Prussianu di u XIX seculu, tastate a cucina naziunali è visitate a fabbricazione di fiorite.
  2. 10 km di a cità ci hè a reserva di Morialta, induve pudete osservà a vita di l'uccelli è l'ascultendu. In 22 km à sud di Adelaide hè a Reserva Hollett Cove, unu di i siti archeologi più impurtanti in Australia. In i subborgi orientali di Adelaide hè Chambers Gully - un parcu chì hè statu creatu da l'esercitu di vuluntarii in u situ di l'antica minifila.
  3. Sè avete u tempu, assicuratevi di visità u Barossa Valley, a prima regione vitivinciana di u Sud d'Australia. In u vallée sò parechji vignerate: Orlando Wines, Grant Burge, Wolf Blass, Torbreck, Kaesler è altri.
  4. À 112 km d'Adelaide hè l' isula di Canguru - a terza a più isula d'Australia, solu solu à Tasmania è Melville. Circa 1/3 di u so territoriu hè occupatu da riservazioni, cunservazioni è parchi naziunali. In l'isula digià vicinu à a splutazioni di a melaria Clifford.