Senza pattiniva cù e so mani

A fabbricazione di sulari pleguili hè micca assai difficili. Un pruduttu di qualità, chì vene sempre in praticà cù un petannu o pesca, hè faciule fà per ellu stessu. Diversi tavolini mobili, racks, drill e torchi ponu esse truvati in ogni proprietariu. Per quessa, vale a pena leghje a so struzzioni è pruvate per fà una sedia di paleveri di lignu cù i vostri mani, cuntenti i vostri amici cun una accertazione assai còmica è funziona.

Sedia pappagallo di lignu cù e mani

  1. Per fà una sedia pleguali cù i nostri propri mani, avemu usatu l'articuli più manichi è senza pruprietà. U fattu hè chì stu mudellu hè u più riescita è simplice in esecutà.
  2. Comu materiale per u nostru pruduttu, avemu pigliatu cunnessione brusochki 40x20 mm. Ùn avemu bisognu di circà longu lamiti, a longa durata di a pratiche hè 48 cm.
  3. U stadiu sussegwenti hè u marcatu è u corta di spazii. À 470 mm ci seranu peri sardini (4 piezzu), 4 piezzu di 320 mmimpiinu - a basa sottu à i sedenti, è dui crescritte 40x20 mm, ancu 320 mm longu. Inoltre, serà necessariu tagliatu dui vozzii in u sediu 90x350 mm è dui pezzi 60x350 mm.
  4. Tutte e filamenti sò pronte per noi è pudemu avvià à a scena di assemblea.
  5. A parti suprana di i peri anu circundatu per quessa ùn ùn si ponu restle di plegà in u sediu. Pudete fà dinù cun un router, ma in l'ausenza di questu, hè pussibule di cutà i vilidi di u baru cù una sesta è di processà a legne nantu à una petra fugliale.
  6. Fracchemu un burato in i pedicultori è i basi, i sveltenu cù un perellu è a castagna, avè una unione giratoria mobiliata. Inoltre, avè ottinutu u sicondu paru di peri.
  7. Cumpulisce u mecanismu, aghjunghje u fondu di u mottu è pruvà stabbenu a pezzi per chì a catedra hè normale in altizza. In u nostru casu, da a vilata infermali di u troncu à u burcu centru, era 215 mm.
  8. Facemu peri e so foraghji è aghjunghjenu i pericchi mobili di i peri.
  9. Cù l'aiutu di i vitture ci aghjunghje i stiglii chì formanu u sediu à a basa.
  10. Cumu arricchinu a seconda parte è avemu avutu una càppulante plegaria, chì ferma un travagliu seriu.
  11. Verificà chì era deve esse dispunibile è dispostu facilmente è i capi ùn eranu strufinciate contr'à l'altru in ogni locu.
  12. Cumu fà una cadeera di plegu, avemu digià a sapè, ora ùn ferma di processà, perchè u pruduttu stà bellu in l'ochji di i vicini è cunniscini. Prima di piglià una freschite manuale è quaghjò fora di i spiculi di i slats.
  13. Certi arnesi dopu chì u router volte esse un pocu "fille", perchè a superficia sana hè passata per un macchione anu.
  14. A nostra sedia plegaria, fatta da i nostri propri mani, hè digià ligna è pronta per verniciallu o pittura.
  15. Pusendi nantu à a càttra diversi tasse di vernici per dà una apre e noble.
  16. U pruduttu hè cumpletu, è pudete aduprà.