L'animali più peligricu in Australia

A fauna di l' Australia ùn hè micca solu canguru, koala e emus ostrues. Hè ancu parechji predatori, a familiarità cù quale hè bastanti periculosa. Hè per quessa chì, per andà in u quintu cuntinenti, hè megliu cunnosce acquistà a lista di l'animali più peligricu d'Australia, chì avissi da esse attentu.

Top-20 l'abitudini più perikuli d'Australia

Allora, a lista di predatori mortificanti di l'Australia cumprenni:

  1. Scorpions vivi in ​​u desertu australianu. Piglionu a vittima cun l'arraggiatura, infundiscenu una corpu cusciottu cù un sting è immediatamenti cumincianu à manghjarete a so preda. I piccati di Scorpion hè particularmente periculoso per i zitelli.
  2. U cunnisciutu geugraficu hè un molusgiu marinu chì si trova trà i risichi di coralli nantu à a costa di l'Australia. U cune pateva una persona injecting un poison forte in u situ di u muzzicu. A morte si trova in pocu minuti.
  3. U scherzu hè statu uccisu da un colpu mortificante da a so cuda potente, à a fine di quale ci hè un spike persu infestatu. Hè cumu cusì chì u famusu Steve Irwin, u presentatori di a TV australiana, hè mortu.
  4. Cungusarie sò l'avienti più periculosi in u mondu. Sò fast and imprevisible. E claws triangulari longi sò l'arma principali di u casu. Un pede sempre attaccè una persona, pruteggià i so polluli.
  5. Spider-tarantula hè nantu à a lista di i aranichi più perikulu in Australia. Ùn hà micca solu un velu, ma dinò un magnificu aspettu. Questa aranciata pò realità avè manghjatu pate chjucchi. A masticazione di una tarantula hè dulce, ma micca sempre fatale. Ùn hè periculosa solu in quelli casi chì a vittima di una spidera diventò un zitellu o una persona allergica.
  6. L'armi leucupurane ùn hè micca menu terribili. I masciali di sta spidatura sò più chjappi di i femini, ma u velu hè 6 volte più forte. L'armi Leukopautin sò assai veloci, si stinche à piccatura à a bassa speziale, è ancu parechji volte in una fila.
  7. Dingo Cane Salvaje - ùn hè micca un cane ordinariu, ma un veru predadoru. Questi animali salvatichi caccia in paquetes, spessu attaccani pirsuni. Long dingo fangs sò una arma formidigiosa.
  8. In Australia ùn sò micca solu l'animali periculosi, ma ancu insetti mortali. Questi includenu, per esempiu, furmiculi ascidi, attaccannu e persone chì l'hà disturbatu cù una colone sana. Quandu attaccò, ingece un vente chì provoca risultati alergici severi.
  9. U polpo cinched hè chjuchissima, ma hè assai periculosa. Hè incubatu in a sabbia nantu à u fondu di u mare, in sera à a so preda. Per una persona, u muzzicu di ddu pittore hè terribili, perchè u velunatu tocca à i musculi è a persona ùn pò micca respira. A morti veni da strangulation, se no a tempu per introduverà un antidoto.
  10. U tarritoriu Taipan hè a più grande snake in Australia, chì si trova in u nordu u nordeste di u cuntinente. In u so "track record" ci sò digià 12 morti umani. U mussu taipan hè mortu à ogni persona.
  11. Tuttu qualchì omu sapi quantu sonu di meduna piriculosa. Unu di l'animali stingi cchiù perikulati di a costa australiana hè a vittoria di u maritu. Ùn si trova micca solu in u mari apertu, ma ancu in acqua pocu pocu. U veru di questa medusa paralizzava a vittima in 2-3 minuti. L'aciditati di u Mari anu più periculosu di i crocodiles, i marinesi è i scies!
  12. Un grand tiburu biancu caccia principarmenti annantu à i delfini è i leoni marini. Tuttavia, hà sappiutu di masticari à mezu è à una persona. I denti di i pisciculi sò sbagghiati cum'è una razor, è a forza di i so mandibuli hè di circa 3 tunnellati per 1 sq. Km. vede
  13. Hè sorprendente, i moschei sò trà i animali più peligricu in Australia. Hè traspurtadore di e malatie, cum'è a febbra di dengue, l'epidemica di politiatrici è l'encefalite in u Murray Valley.
  14. Mulga - royale serpente marrone, chì si trova in tutta u cuntinenti, fora di u sud. Sti serpenti sò cum'è grandi (finu à 2 m di longu), è micca assai, ma sò poisonous all without exception.
  15. U periculu principalu di un tiger tiburoni hè in a so curiosità. Questi predaturi fughjenu per un lettore in mudellu per pruvà à a dentione. Ufficialement hà registratu più di 660 attacchi di tiger tiburoni per persone.
  16. U serpente di mare Dubois occupò una pusizione di pusessu entre i sirpenti di u mare poisonous. Hè assai periculosa per una persona chì, in u casu di un muccuni, mori d'asfixu per un paru di minuti. Ma Dubois raramenti attacca i populi, preferendu per caccia fish, sepia, cravatta è serpenti piccule.
  17. A serpente bianca mariteghja emette pocu velu, ma hè assai tòxica è, dunque, eccessivamente periculosa per l'omu. Quandu attaccò, sta serpente volte u corpu in a forma di l'lettere S è emetti un sigillariu caracteristicu.
  18. L'armi famusi di u Vidu Nuvellu sò solu femminili periculosi. Sì ùn avete avete avutu è spediu accidinamente una petra aranella nera, sianu preparati: vene da vendita immediata da venite, causannu piccati adaciuli. Avè digià morsi 15 pirsuni, è dumandate l'aiutu annu à circa 2 000 pirsuni in Australia.
  19. U coccodile curve hè un crucifissimu predatore. Ùn attaccasse micca per l'alimentariu, ma per a prutezzione di u so territoriu. Attaccatu, u coccodile aghjunghjenu a vittima cun un aghju mortu, fendu cuntendu u mandibula. Hè casi impussibile di liberà da a so capture.
  20. Irukandji hè una midusa miniatura, capaci, cun cumpurte, di morte di una persona sana adulta in 20-30 minuti. Hè armatu cun numerosi tentaculi viniusa. Cù irukandzhi in l'agliani australiani hè megliu micca di scuntrà.