Arc di Morachka


U Santuario cchiù famusu di u Montenegro mudernu hè u Monasteru di Doug Morachka. Ogni annu, migghiara di peregrinu di u circondu di u mondu prusperu à i so mure à pricà è dumandate à Diu nantu à a più impurtante.

Fighemu quì a storia

A prima menzione di u monasteru data di 1252. Legends, priservatu à questu ghjornu, dicenu chì l'struttura originale hè stata situata in a bocca di u fiumu Menor. In ogni modu, i forai constante di Osman furzò i prìncipi di trasfurmà u cantiere in un locu più postu - in u bientu oppostu di u fiumu Moraca . In u piriu da u XV à u XVI sèculu. u monasteru fù abbandunatu. I travaglii restauranti si in a seconda meza di u XVI sèculu. Eranu capiati da Vucic Vuchetich. Hè in questu tempu chì u monasteru hà iniziatu à chjamatu Duga Morachka in Podgorica .

Santuario è destinatu di u paese

Ci hè chì hè stata in u monasteru di Duga Morache chì u Tsar Petru III Negosh hà scrittu a grandi travagliu "A Crown Mountain". Tradizziunhe dicenu chì u Santu era u principal centru militare. I troppi sottu u dirigenti di u preti Raphael Simonovich hà sappiutu di firmà e truppe turcu.

Valuti di u monasteru

U decoru principali di u sacru hè a Chiesa di l'Assunta di a Vergine di Santa Maria, custruita in u 1755. In a catedrale, permaneinu l'unifolii freschi chì representanu u Teatoni è Cristu, 11 sceni chì illustrennu a vita di u prufeta Eliasi. I travaglii sò per l'artista Dimitry è u so figliolu. No menu valori sò i icone di San Simeone è Sawa scritte da Kozma.

L'arcu di Morachka aìari è oghje

In u distante passatu, u monasteru era u centru spirituale di e tribù di Kuchi, Bratonozhic, Piper. Oghje Doug Moracca hè unu di i monasteri più antichi in u Montenegro è sta casa di e moins di a Chiesa Ortodoxa Svedese. I crmeni strive per arrivà quì à dumandà à Diu per a famiglia è a felicità cunghjunta, u nascita di un zitellu.

Cumu per andà in u sacru?

A manera più prublema di ghjucà à a cità hè in car de Podgorica. Sceglite a strada chì porta à a cità di Kolasin , è seguite à u Potoci restaurant. Dopu d'andà, girendu dirittu è seguitate i segni per u ponte nantu à u fiumu Moraca. Dopu u ponte, turnate ghjustu. Finu à u monasteru di Doug Morachka there will be only 1 km.