Malabsorzione di glucose-galactose

Malabsorzione di glucose-galactosa - una malatìa chì hè assuciata cù una violazione di l'assimilazzioni di carbuidrati semprici in u intestinu. Hè causatu da un difettu in i sistemi di trasportu di u bordu di brushu di l'enterociti. U sindromu di malabsorazione di glucose-galactose pò esse cungenitali (hè diagnosticatu da a prima alimentazione di i culleghi) è acquistate (causatu per altri malati gastrointestinali).

Sintomi di malabsorzione di glucose-galactose

I sintomi principali di malabsorzione di glucose-galactosa sò:

Sò manifestati dopu a cunsultazione di parechje alimenti chì cuntenenu fècheru, lactosa, saccharosa, maltosa o monosaccharidi (solu fructose). Molti malati cunfurganizate a deshidratazione, disfunzioni intestinali severi è temperatura di corpus.

Trattamentu di malabsorzione di glucose-galactose

U trattamentu di malabsorazione di glucose-galactose è e malatie chì si suscitanu nantu à i so fonti ( diabetes mellitus , lactosa, etc.) hè una difficultà tare, postu chì quasi tutti i prudutti pruducianu disaccharidi o monosaccharidi. In u tipu primariu di tali maladie, l'unicu carbuidrati chì hè assuguttatu à u fogliu hè fructose. Hè per quessa chì u paci hè spressu nutritura cù e mischji chì sò fatta di parechji tipi di proteini, è l'amministrazione parenterale di glucose.

Cù cunsultazione malabsorzione di glucose-galactosa secundariu o lacunasa, u paci hè aderitu à a dieta più stretta. Pudava ancu manghjà i soluzione in altri proteini, purée da fruttochite chì cuntenenu e veli è solu suluzioni di glucose. In ogni stadiu di u trattamentu, hè pussibule disturbà l'adattazione di i sistema GIT enzymatic à qualsiasi idrosanciu o per aumentà u so voluminu. In quessi casi, ci hè necessariu escludene complemente i prudutti intoleranti, ma u tempu, pudete cunvucalli novu cun l'aiutu per espansione a dieta.