Marina Vladi è Vladimir Vysotsky

L'amore di provi hà, forsi, più di happy moments. Ma era un veru amuri: sacrificial, cantatu in verse è canti, sguassà l'obstilla, finu à l'ultimu alti ...

Marina Vladi è Vladimir Vysotsky - storia d'amuri

Marina Vladi è Vladimir Vysotsky cunnoscianu l'altri prima di a prima reune. Prima videndu a bellezza di 17 anni in a pelicula "Bruciatura", è ancu decide decide per vende, da ogni modu. Ellu sintinu assai di u mondu, poi hà vantatu a so ghjucata di l'auditoriu di u Teatro Taganka.

À u tempu di a riunione trà Vladimir Vysotsky è Marina Vlady, ognunu ùn hà micca avutu dui sposi è i figlioli anu crisciutu. Si vittonu in u restu dopu à u ghjocu "Pugachev". Un paru di frasi, un scambiu di longa aspettu, è Vladimir suggerisce chì ighjanu à i so amichi per cantà solu per ella. A listessa ghjurnata, hà cunfessu st'ambienti. Ancu più, scuraggieghja u amatu, quandu raghjone avete chì ùn stà micca longu in Mosca, è in Parighja (chì, da a strada, hè assai luntanu), ella hè aspittava per i so trè figlioli è un impiegatiu chì precisa un participazione massima. Rispondi: "E que? Aghju avutu una famiglia è i zitelli, travagliu è gloria, ma tuttu questu ùn impedisce micca di diventà a me moglia ". U ghjornu dopu hà avutu cunvinta di l'attrìzia francese per accunsintari à u rolu di a musica di Chekhov, prupone à a so presumida d'una longa di stà in Russia. Ellu si raligrarò sinceramente in questa opportunità è coudre ochji nantu à i so piani cumuni. Rimaretta di Marina chì ùn sia micca sentate mutuale , ùn avete micca vargotto à Vysotsky in qualse modu, ellu hà cunfidendu chì hà dettu. Perchè ella hè sempre in amore, Vlady hà divulgatu digià in Parighji - dopu chì ella hà pigliatu una lettera in touchi di Vladimir è senti a so voce nantu à u telefunu.

Amore di Vysotsky è Marina Vlady - un mumentu di felicità

Pigliò a veru musa di u poeta quandu, nantu à u spaziu disuhabitu di u fiume, Vysotsky cantava per a prima volta è solu e so canzone più agiate di repressioni, u marcu chì ellu impulse a intelligentsia creativa, à l'inflexioni di u Regime Sovjeticu.

A marina di Vysotsky Marina Vladi divintò in 1970. Firmaru "in silenziu" è andonu nantu à un cruciere di ghjocu à u sudu. Cumu si ricurdaru, era u tempu più happi in a so vita.

Grandi prucessi

Amore di Vysotsky è Marina Vlady hà sappiutu parechji provi. Fortunatamente, reunioni rari sfaventate (ella, una attrice cù un nome mundiale), ùn pudia micca da lascià u so travagliu è viaghjà à Mosca, è ùn era micca di viaghja in u paese cù u "curtain iron"). Per u so maritu ponu esse postu nantu à a vacanze di u paese, hà toccu à undue à u Partitu Communista Francesu, chì u secretariu-generalu hà dumandatu personalmente a un dirigenti di Mosca per issu issu passaportu di Vysotsky.

Marina riperoluttu u so maritu, u guidò in un state semi-cunzientu da un locu pocu famigliu, à volte per sguassà di l'intriga, hà da volà da l'Europa. Ellu hà truvatu, è ancu dettu metteci à trattà di l'alcoolismu è e cunsequenze di a malatia. Allora a morfina hè aghjuntu à l'alcohol. Addiventa sempri cchiù difficili di cummatti, ma ella ùn rinunziò.

I cummerbundanu èranu maravigliati da a so pacienza è a determinazione in u desideriu di priservà questu amore stellu à i fruntieri è e diverse visioni di u mondu. Parechji sò sempri di maravigghiari cui Marina Vlady è cchiù vecchiu di Vladimir Vysotsky, ma a diffirenza di età hè cunfusioni, eranu cumpagni, eranu menu di 30 anni da u primu ghjornu.

Per 12 anni di u so matrimoniu Marina era l'amatu, ma micca l'sola donna di Vladimir. Quandu Marina era luntanu, Vysotsky circondu u supportu di altre Musi.

Leghje ancu

U 23 di Luglio, 1980 Vysotsky chjamatu Marina Vlady, hà dettu chì "hà attaccatu" è vinite à Parighji u 29 ... è u 25 è hà avutu un chjamatu da Mosca è annuncia a so morte.