Mandolina in tomate è salsa di crema agria

Oghje avemu preparatu bontaggi con zucchero in u pumadoru è a salsa di crema agria in u fornu è in un pani. A basa di stu sticuzzu praticheghju pò esse qualche arroffu è carne di ogni sorte, seasi o porcu o avivanu. Dopu à i dati di i purpetti di cozzione chì avemu dettu in e nostre ricette.

Mandolina o arzu in salsa di nocera di tomate in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Prima, pusemu u rossu croup in salate, è quandu u listinu hè casi prestu, avemu spurtatu a massa in un colatore, laveva è dà un bon drainu.

Mentre chì u risone hè frittu, preparanu l'ingredienti rimanenti per i purpetti. Per questu, a carne lavagna è secca hè tagliata in tagliati è passava per un macinatu di carne, chì siria cù a cipolla fugliale persiana è fette a granja (a mità di u tutale) è l'agliu. I zappagni lavati sò limpiati è lasciate da u riti più mediu, è a cipolla risenti sò roscati cù boni cunti.

Agghiunisce un rossu liggeru friquitu cù carne macinata, aghjunghjenu mayonnaise, tastate u sali, pezzu u pezzu negru è mischju. Avemu avutu a massa à un pocu in un pappadore per un attachete di cumpunenti per mezu di ellu stessu è pudete scumpientu rigioni allora. Pusugnà in una sola capa in u pane di furmagliu è avè per creà a salsa. Per fà questu, trasmettemu a caghjuli di oleica di cipolla oleica à a trasparenza, è aghjunghje a caruta è frigate, stinzendu, finu à chì sappanu. Avete pour à a farina, fretce tutti per un minutu, aghjunghje l'aghjunzu di tomate, a crema agria è fremenu in caldu calante o l'acqua. Tempuamini a massa cù salitu, pepite, spezie, tufone a foglia di laurel è chicchia di pepite dolce, caliu, remichendu, à foglia è fremitu i purpoglia in a forma. Ceramu u furmulariu cù una tapa o strincà cù fucile è fate in un incubate à 195 gradu for for fifty minutes.

Mandolino in carne di pollame in una salsa di crema agriturismi in una padedda

Ingredients:

Preparazione

Rice Pienaru finu à prestu à mischjà cun a carne di pollame, aghjunghjite l'ovu, u salinu, a pepite è a cipolla finamente picca (a mità di u tutale). Tuttu u bonu mischju, alluntanatu è formanu a massa rimanna di purpetti. Pudemu in una padedda è preparanu a salsa per vultà. Passà u melicucu finamente ghjustu u cipolle è a zucca pastorella rintrava finu à sicuru, aghjunghjenu a pasta di tomate, a crema agria, u ketchup è u caldo, trombi u sali, u zuccheru, tutte e spezie è portanu a farina di moltu à a densità ch'ella vulete. Càlmane à foglie, friddu à e boni mandolati, cogliu a padedda cù una cupirtita è fretta dopu à fretce nantu à un focu silenziu per trenta minuti.

Per un gustu più satuatu, i purpetti pudemu prifirma in a mantra in ogni uccisione, è prontu u focu in salsa.