L'admirateur de Kira Knightley sentèndulu à u trattamentu obligatori di malatie mentale

L'altra parte di a fama ùn hè micca sempre un interessu adattatu in a vita di l'stella è a mancanza di rispettu per u spaziu persunale. Kira Knightley addivintau l'oggettu di l'aiutu di u stigmatizzu amicu Marc Reville. Duranti trè mesi, un omu pò spessu vista nantu à l'appartamentu di Londra d'una attrice chì s'hè lampatu sottu à a porta. In modu mandatu di corrispondenza per u nome di Kira cun un cuntenutu stranu: una cartolina ripresenteghja è l'attrice in a forma di cati in amore cù u nome McCutipus, è anu attaccatu ancu un scrittore musicali di a canzone "Fuzzy Kitty Waltz".

Keira Knightley ammessi in una entrevista chì era temutu ogni volta in a casa o aperte un postu. A casa di Londra aiani cessatu di esse a personificazione di a prutezzione di a so famiglia da l'adulteri inadegwate, in particulari era temutu per a salvezza di a so edie Edie.

Stalker Mark Revill

Doppu 12 simani, l'attrìzia era in un statu di gran stress è scriva ripetutamente affirmazioni à a polizia di a persecuzione, ma solu avà seguitu a reazzioni di l'infurzatori di a ghjustizia. L'attrice di cunfessa aiutau a fine à questa locura: durante l'ultima visita à u stalker, chjamò a pulizzia, è hà pigliatu cun ellu in a strada è si pratia.

Keira Knightley cù u so maritu James Raithon
Leghje ancu

U venneri, u prucessu di un stalker passione, Mark Revill, hà fattu u locu. Durante u prucessu, hà intesu culpabili è accunsenu à u trattamentu obligatoriu di un disordine mentale identicu. Inoltre, l'omu hè statu pruibitu per avvicinari l'attrìciva, i membri di a famiglia, a casa di Londra più vicinu di 100 pedichi.

L'attrice di cunfessa aiutau a fine à questa locura