Chì per alimenta un gattu britannicu?

A acquistà un animali purgu, avemu ottene tutte e ricunniscenza necessaria per l'alimentazione è cura di i criatori. Ma chì si avete un gattivu britannicu in a vostra casa, è ùn sapete chì per alimentallu? Da u lattu ùn si manghjate, a carne ùn manghja micca, preparati di interesse ùn cacumen. Per mantene a salute è a vivacità di ogni petite, hè impurtante observà u modu chjamatu di alimentazione è l'equilibriu di a dieta, è i misgi prucissiali necessitanu assistenza especial in l'urganizazione di nutrimentu.

Cumu furnisce un gattu britannicu?

I catanelli britannichi prefessu l'alimentariu naturali, anche di l'artighjine muderaghju di u duminiu anu presu in u so surtimentu seccu è forddu di ghjuvoru di classa alta, cuncrettu apposta per sta razza. L'alimentazione d'un animali cù pezzi preziosi reduci u reduciu u tempu è u sforzu spentu nantu à l'esse u scanu è di l'appena per una mascota, ma esiste assai inversu, u costu di ete l'alimenti hè significativamente maiori chì, per esempiu, u Whiskas. A decisione nantu à a quantu per alimenta un gattu britannicu, parechji pruprietari di l'animali di sta razza combina l'alimenti è, per esempiu, dà l'alimentu naturali in a mattina, è in a sera, pruponenu un alimentu listinu friquatu o patu.

A dieta di un cat Britanicu, cum'è qualsiasi altri, devenu cumprendi carne. A famiglia famosa di felucci si riferisce à i predatori, perchè petite, cusì u nutrimentu deve esse appruvatu. Per alimentà un gattu adultu hè megliu 2 volte di ghjornu, in a mane dopu à a sera. Per u colazione è di a cena, piglià a petite per mezzu ora, sta volta hè abbastanza per saturà, dopu chì un pane d'alimentariu hè megliu per lavà. Un petite gattu pò manghjerà à 6 ghjorni à ghjornu, è finu à l'almenu sei mesi, pò abbandunà l'alimentazione dispunibile dispunibile, hè improbabile chì oe manghjà.

A carvaria deve esse furnitu in forma prima, prima hè frijia durante 3 ghjorni. Per un gattu, u forcemeat ghjustu, è un ghjattu adulte pò esse tagliatu. Una volta à settimana, hè cunsigliu di dà l'internu, u fianu, u cori, i pulmoni, nota chì a vacca hè abbastanza per friddà, è u pollulu hè megliu di cocilu. U pulcino è i pesci sò datu à u cat fogghiu, boneless. Chicken pò esse furnituatu in un pezzu di u ghjattu 3-4 volte à settimana, è cù u pesciu deve esse attentu chì cura u vitru B in u corpu di l'animali. In più, per i catati castrati è i misgi sterili, a pesca hè minimizata (parechji volte à u mesi) .

Per nutrimentu sanu à a dieta di l'animali cumporta a catina di l'uovo staghjunatu, chì hè aghjuntu à l'alimentariu principalu. A Lassa à u britannicu hè contraindicata per un possu timore stomacu, pò esse sustituitu cù kefir, yogurt, crema magre. Ma pudete furnisce u latte di latti di u gattu senza azucarera, per esempiu, a civada o semolina. Inoltre, i misgi sò ricivuti freschi, solu aghju, prugne cù carne in una ratio 1: 2, legumi cottu friddi, chì pò ancu esse mischjate cun carne o cunzate solu cum'è sopa purée per una mascota, battennu carite, zucca, bròcoli cun blender. In a listessa sopa pudete aghjunghje l'oletta.

Per alimentà u cat, l'oliu vegetale hè aghjustatu in quantità limitati per una funzione di l'intestione più veloce è u ligumi di u cervecita secca chì furnisce un effetti benèficu nantu à a pelle. Hè sensu ogni ghjornu per "trattà" a petite cù vitamini, chì pò esse facilmente acquistatu in ogni tenda di l'animali.

Chì ùn pudete manghjà un gattu britannicu?

In u dietu di un animali, evite u pesciu crudu è u puddaru per u risicu di l'infuzzione cù i vermi. Chicken e pesci di antichi, allibbità d'ossi chì ponu daveru u cat. Ùn pudete micca furnisce l'alimentariu à l'alimentariu à l'alimentu per u persone è à a carne affumicata, i spezii dolci è varii sò contraindicati. Da a lista di ligumi, senza esse patate è legumi.