Ughjulamentu di stagni in u invierno

Sè decide di sviluppà u vostru propriu vignetu, crescenu una compra di vente, o distribuisce cù i vostri cumpagni amici, u bisognu di sapè tuttu di a cugliera di l'invernu è di i zitelli di uvizzati.

Comu si cunnosce, uva a multiplicà più spessu per mezu di cuttings . Tali staggiunati, o, cumu si chjamanu chibucane, crescenu nantu à l'estiu. In u vaghjimu, per a ripruduzzione, sceglie quelli chì anu migliuratu bè è fighjenu perfettamenti sani: u so culore hè uniformu, è quandu si daveru, facenu un sonu crackling. Per a vendita, a vigna ùn hè micca adattatu per peste dolce, fiore, dolci è malatii. Chibuki chjucu, o quelli chì sò lattice da l'arbureghte sterianu, sò micca listessi per u rabidu.

A raccoglia di raccoglieri

Aghje u branu di vigni di quellu varietà di uva, chì decide di multiplicà, deve esse limpiatu di l'antenna è l'fisico. Allora taglià in chibble di a stessa lunghezza di 30 à 40 cm. In un corta seranu 3-8 rizzi. Una funzione: sottu a rina falza ùn deve esse micca più di 1 cm chibouk. E tutta perdu sia sottu u bagnu bassu sarà furmatu i razzii è a vigna extra ùn interferiscenu micca cù questu.

Tandu i scontri sò decontaminate da immersione per a meza ora in una solu bianca rougia di permanganatu di potasio. Dopu questu, i cunsumavanu à nantu à carta è permettenu di secremente. Scicchi Cuttings sò ordenati da sorte è agrupati. È per ogni fasciu, ùn abbiate micca leghjite una nota cun u nome di a varietà. E stagghieri dispostu in questu modu sò pronti per aduprà per u storicu in inviu.

Ughjettu di uva di chibble

Un horticultore inexperienced, chì hà decisu d'addivà uva, eleva a quistione: quantu è cume guardate stagioni di uva in invierno. Ci hè parechje modi per almacenà imaghjini.

  1. A manera più accettabili di cullizzioni di staghjunali in invierno hè in a cantina. Da l'altitudine sò duvemu asprizzatu da u cindu serradiu o di a sabbia. Quandu u metudu di u almacenamiento, i scontri pò diventà mudomane, cusì a sorra o serratura solu duvia esse ligeramente nuttone, ma micca humitate. Hè cunsigliatu per guardà a temperatura in u cantina nè più di + 6 ° C.
  2. Una altra manera di casa di e taglicini di uva hè in a frigoristica. Per questu ci hè bisognu à piglià dui buttigli di plastica di 2 litri è tagliate u fondu. Se l'inseriu unu in l'altru, vi riceve un cuntinuu per caccià i chibouks. In i cunfitturi, hè necessariu di fà e buchi è da u tempu à u tempu di l'aria una tenda da stà cusì chì e stace ùn saranu micca moffa. U cuntinuu hè coltu nantu à u fondu pianu di u frettu. Pudete salvà i chibucelli di uva in u frettu o in a cantina, affascinati in muscosa chjude è u chjucu tutta in un saccu di plastica. Grazie à i prupietà bactericidali è antifungali di u musculu sphagnumu, i sciculi sò perfezzioneranu finu à a primavera.
  3. Per almacenà in u zanjettu, deve sceglie un postu in u giardinu induve l'acqua ùn stagnate è induve u sole di u sole ùn ponu accade. Da u latru nord di a casa, excavà una fossa à 80 cm di largu è prufundità di 80-100 cm. Pulemosle e sculture in a groove verticalmente è cima cù una strata di terra circa 40 cm. In ghjiru à a fossa è cù e tinghje, avemu bisognu à scàtene un groove per diventà u fugliu è l'acqua di acqua. Stu metudu di almacenamiento pò esse selezziunatu si ùn ci hè micca pussibule di almacenà e cajera di uva in casa.

Aprire una volta à u mesi, hè necessariu di inspeccionà i cuttings almacenati di e racini. Se si vènenu moffa, hè necessariu di re-disinfectisce cù permanganate di potassiu. E in casu di secà, deve imbarcate in l'acqua, lasciaranu bè è imballa à novu.

In a primavera, si i scoglii di uva sò bè ​​cugnogni in tutta l'inguernu, ponu esse pianificatu in a terra aperta.