Ricetta per u pasticcu "Esterhazy" in casa

Semu sicuru chì site digià interessatu in stu nomu stravaganti bellu - "Esterhazy" è site assai dispiacenti à amparà à fècole turnà in casa per pruvà toru più prestu. E a so misteriosità ghjacia in i pasticci, a pasta chì si trova praticamenti senza farina, è basatu nantu à i prutini di i ova di pullastru. Aghju offerta a ricetta più bona per un tastu austriacu diliziosu cù un nome tempting "Esterhazy" è dicenu cumu per a coccia in casa.

Torta austriaca classicu "Esterhazy" - a ricetta originale

Ingredients:

Preparazione

Pour el milk fatty in u ladle è u mette nantu à a stufa in u focu medium fire. Mentre è calentando, divizemu u cuntenutu di u oliu in capacità differenti: proteini in un è a cucina à l'anziana. U latti caldi hè spargugliatu in u pial, è u restu hè torna à frenu. In questu quì pruponenu quattru cunghji aparti è furceduli prestu prestu in u latti. E ora, in u latte di furmagliu hè assai lento, mentre chì cuntene in constantità, pour a mezcla da u tazzu. Sittendu senza firmà per interferisce, paura per 30-40 seconde, poi l'avemu da u focu è ùn tocchi senza chì si ricolanu.

L'asempiu è l'amandule, frittu, pusonu un tavulinu di licizziate è moltu à l'istatu di farina. A farfia nut nutrizione hè trasferitu à un tavolo, aghjunghje a farina di granu, asciughe cun cinna è cunceta cun entere tuttu. Pigliemu tutte e prutezione è fendu gradualmente cun 200 grammi di zuccherinu, mentre chì constantemente fustigazione tuttu cù un mezcladoru, è dopu vultendu à tuttu, portanu a massa à una spina exuberante e resistente. Piglià nanzu à aghjunghje a mezana di u legnu à i proteini è, utilizendu una spatula di silicone, cugeriscenu benessiri troppu, cumu si cunfirendu i proteini cù pappaggiu finu à ottene una prova uniforme d'aromatichi di a nutina.

À a papposa di focu spenda u papieru da u pergaminu è impastallu nantu à dui cilings di diametru 28-29 centimitri, chì pò esse fattu cù una tapa apposta è un pianu. Se ùn avete micca un saccu di cunfisseur, seguità un saccu di plastica, in a quale ùn aghjustò micca a pezza, si tagghiau u nasu di u saccu è espremà a nostra pasta in un cerculu, accuminciannu di u centru, spirale finu à chì u spaziu hè occupatu. Allora pudemu formà tutti i pastichi sussegüenti, chì dopu avè simule in u fornu solu à 160 gradi per 40 minuti cume.

Muffa moltu cù u zuccaru ordinariu restante è l'aghjunzione di fodera di vellucciu u mezcladoru finu à ch'ella diventa un burbuffulu. A stu puntu, avemu principiatu literalmente e duie cullettes per aghjunghje l'oca, è mischjoghja in modu uniformu cun un mezcladoru. In a fine, avemu fattu scopra à u licore di crema, u latte furmèntu fugliale è per annunzià torna una altra volta.

Copertacchinu tutti i pasticceri cù questa crema, è applica applica à i lati di u pastellu cunfurmata, quale avemu alluntanatu l'appendicelli d'amanduli in forma di petali fini. A Cumpagnia di Esterházy hè abbundante cibo cù cunfettu di l'albicu.

Per separà, nantu à un bagni di steam, funnule u chocolature biancu è scuru bitteru. Per u biancu, aghjunghjene a crema è cun liccendenti per fucilà tuttu in un capru di marmellata. In u paper cornet pour chocolate foddi è aduprà nantu à una capanna di biancu, sicondu u principiu di a crescita di a pasta, solu sia da trà e circles a distanza di 2-2.5 centimetri. Pigliemu un pappu furtunata è, da parte di u centru, tirami una tacca chì righjunghja a punta di u pasticcellu, perciammu cusì un arancu spider web. Cusì fate nantu à tutta a zona di a cima di u pasticcellu, finu à chì vighemu u circhiu.

Esperemu chì a preparazione di stu maravigliu pastellu "Esterhazy" vi darà un grande piaciri.