Biscotti Ricette cù zuccaru in u fornu

Ogni furmagliu cù u zuccherinu, stati sicondu i nostri ricetti, seranu una sposta perfetta per cumpensà a tazza di tasse o cacciate una festa di tè boring. Preparate micca ùn sò micca difficultà, è a buttrega di colazione per avè necessanu a più minima.

Comu aghjunte u boni cunghje cù u zuccheru in u fornu - ricetta

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

U caldo caldou finu à una temperatura di quaranta grazi, dissolve quattru grammi di zuccaru granulatu è levitu, è lasciate solu in un locu caldu per quinze à vinti minuti. Duranti stu tempu, u levitu feranu u so travagliu, cum'è serà evidenti da u capu di scuma.

In seguitu, l'ova di ulechju friscu sò spegate cù u restu di u zuccheru finu à u manghjonu è aria, aghjustemu ancu u zuccherinu di velluru è u salinu à u prucessu, è per soprapparizzioni in u so brùtulu in prute u frettu è brusgiate. Aghjunghje a massa di uovo cù u levitu è ​​sift through the flour of wheat. Prima, aghjunghje cù una cullette, è u codice sarà difficiule di travaglià, spenderà a pasta nantu à a tavula è mestisce un lattice dua, ma di molti micca pegbattu. Turnate a farina lumetta in a tazzuletta, cogliu cù un pappu fattu di tisuzi o di a tela, è pona in calidez è restu finu à u vulumu duppiu, o ancu tripled.

Cumplementu, pusau a massa di burbuila nantu à a tavula, appicienta è dividite in parte à e parte, chì currispundenu à u mettone di i rotuli. Avemu ammaimu ognuna cù e dite per piglià un catu stante, oliu cù l'oliu refinatu, frettu cù zuccheru è u roll with roll, chì in turnu hè torciata ancu longu a longu, facemu un corta cù l'aiutu di un cuteddu è esempiu cum'è un libru. Pudemu i prudutti ottimizzati nantu à una pappatola di fermentata oiled, ritencing un pocu da l'altru, è si vendu parechji minuti per a prova. Attornu à u focu per rinfrescante, ajustendu à una temperatura di 190 gradi. Aghjunghjite u pane à u zucchero di zucchero l'ovu batte è aghjunghjite durante vintu cinque minuti o finu à a rudesse chì vulete.

Cume cook buns rapids da una pasta di levitu cù u zuccheru in u fornu?

Ingredients:

Preparazione

Comu in a versione previa, dissolvi i cristalli di zuccherinu in u latte quetu o l'acqua, aghjunghje u levitu è ​​lasciate per esse disperse in tuttu. Allora scapparu di novanta gramma di farina tamanta, faraghju u ferraghju nantu à a scumatura di foamu per quinze à vintimila minuti.

À a fine di u tempu, aghjunghjemu in l'oliu, aghjustanu u zucchero di vellerie, a farina patevule à u gustu è cumincià una pasta non peghjina, ma di molti. Dividemmà a farina in dui parti, ognuna di elle hè stata rintra cù un pappu rinuvatu per ottene una formazione rectangula, pappatata da l'oliu è frenu di zuccaru. Fate un rouleta da a pasta, corse cun un filu finitu in fragmento, ognuna di elli hè tutta di l'avanti è ghjuvatu in u zuccaru è colpoule u pruduttu nantu à una bande d'un pagliatu oiled. Determina a rachetata di panini cù spazii in un locu caldu è dà una bona distanza. Avà pozzu tutti i bollotti in un furnu incalfatu à 185 gradi è coccia bè vinti minuti o finu à u marrone desiderate.