Japanese dumplings

Se ti piaci à u pelmeni, ma avete abituutu cù a ricetta russa tradiziunale, preparanu bundotti gadza giapponese. Una varietà di savori è ripastu vi maravigliate, è tradiziunali sò i purcinu è porcinu. Questu hè cù questu rellevane di duminii di gedza, avemu da insegenu a modu di cuncizzà oghje.

Ricetta per boli dulce frittu per u gazza giapponese

Questa hè una ricetta classica cù a peccatore, chì hè chjamata Yaki Gedza.

Ingredients:

Preparazione

In a farina pour l'acqua è rumpule u ova, pudete aghjustà un pocu. Amu piace una pasta stritta è a puscia a fianchera per quessa. Cabbage, ajonchi è cipolla fugliale chucchiti in un mulchinu, ginger fissatu nantu à a rattatura, sesame friture in una padedda secca. Tutti i ingredienti sò mischju, aghjunghjenu a salsa di soia, u zuccaru è u fucu è mettite

A pasta hè laminata assai finamente, scaagliata cù un vetru o un moldu di un torta piscia è avè modellu. Fate u riposu à u mità di u pastellu, aduprà i speddi cù l'acqua, perchè sò megliu per adduverà l'altri. Forma u pelmeni, una cima di a pasta hè stata plana, è a seconda hè pegata à a prima, creendu una "faldada". Dumande nantu à una padedda in padedda è fate mette cù acqua à a mità. Culore finu à chì l'acqua hè stata evapora, aghjunghje l'oliu vegetale è frigia.

Cume cucina dumplimenti Japanese cù gambarite steamed?

Ingredients:

Preparazione

Pigliate a mità di a farina è 95 grammi di fèce, mischienie chjuchi. In una padedda o in un pappagallo pour 2/3 vetru di acqua, aghjustate à foglie è fremenu u fior di ghjuchjaru è ghjunghje rapidamenti, appicultà a pasta. Mentre chì a settimana dinò per u cooling. Turnaraghju a carne di turchinu è i cammimi in carne piccata, frettu u zucchero è l'ajonchi, finre di col finamente. Sente, fate u pezzu, pepite, aghjunghje u frasche chì resta, a salsa di soia è l'oliu di sesame, tuttu questu Beni mischjianu. Regresu à u teste, à u pesu brewed, aghjustemu a prutezione è a farina permanecida è agghiancià a pasta, hè pussibile digià cù e mani, chì asprava a tavula cù a farina. A pasta ùn saldà fermu densu, perchè scaccià da ellu pò esse ghjustu. Rola a pasta in squadre, mette u rinu in u centru di ogni ghjornu. I arnesi sò lubricati cù l'acqua per una aderenza megliu è impannillata in un trianculu, sulla gliding à u latu. Allora accumpèghjule i dui rinfresconi, perchè u pruduttu finitu pò esce. Emplacemosi dumpanuli in un vaporetto è fate per 25 minuti. Dopu questu, pudete frarà, è pudete manghjà è cusì, sottumessu à una salsa d'oliu di risu, chili è salsa di soia.