Orenburg downy shawl

Oliu chjuche famosu di calore beddu è cálido quintu chì calienta in u clima più freti è bellezza qualcosa donna. In parechji famiglie ciamati Orenburg chjavi cuddini sò eredate da a mamma à a figliola cum'è una heirloom famosa di a famiglia.

A storia di u Orenburg chjuche

Per a prima volta i pruduttori sò stati cunnisciuti per a so mannata di i capri d'Orenburg o Angra in a fine di u XVIII sèculu. Fùbbenu scritti in u so studiu "L'Esperienza di Capru di Cabra" da P.I. Rychkov nta l'annu 1766. Hà prupostu ancu di mette u focu di piume nantu à u flussu, cusì crea una produzione permanente. In ogni casu, ci hè infurmazione chì i pudeti di a pruvenzione di l'Orenburgu eranu ingaghjati per fugliali viscui assai prima di a ricerca di Rychkov. Orenburgi, panificate tissuti, sò divinamente cunnisciuti in Russia è in l'esteru per l'excellent quality of lana in a so fabricazione. Hè assai finita, calda è, à u listessu tempu, robusta. Ancu prima di a rivoluzione, un grande quantità di lana d'Orenburgu hè stata esporta in Europa, in particulari, in Francia. I prudutti finiscenu anu ancu esse exportati à l'esteru, è in l'Inghilterra ancu i so panni eranu aparicati, nantu à quale a marca "Made for Orenburg" hè statu fattu, ma ùn puderanu micca cumpetenu in a qualità è bellezza d'accordu cù vesti russi vera. I prudutti di u pelu di a capra Orenburg anu largamente demandatu in Russia, è cù u tempu, cù u samovar, u pacchettu di ginger da Tula è a cappella cù l'oreppi , u Orenburgu fala u fugliale diventenu simbulu di u nostru paese è di l'esteru.

Dopu a rivoluzione, a pruduzzione di panni ùn hà micca firmatu, è in u 1936 a fabbricali di Orenburg hà tinnu ghjunti u tessili induve i prudutti eranu chjappi in màculi speciale. Dapoi à u ghjornu, ci sò e chjelli di manni fatti di machina. Ci hè moltu dibattitu di quale hè megliu, ma ogni tipu di pruduzione hà i so vantaghji. I panelli Manuali sò sempre un mudellu unicu, mentri i chjati di Orenburg mudificà di machina sò mudelli standard. Mumenti tati in legami ponu perdiri forma dopu a lavura, mentre chì un pappu fattu cù una macchina, cù l'aghjuntu di filamenti di viscose, sempre mantene a forma in modu sicuru. Eppuru hè crede chì i bianchuli artighjanali sò più leggimi è bianchi di quelli chì anu fattu in a fabbrica.

Comu sceglie un mantellu d'Orenburgu?

I Oenburgi chjami eranu di i parechji formi, secondu u modu di attraversamento:

  1. Uomo di piuma pianu è chalu - u vaghjimu hè una robba cun tanta è chjucata nantu à i ghjorni frizzati. Puderanu esse usatu cumu toccu o caldi i vostri spalle è u collu. Ci hè grisgiu, raramenti biancu.
  2. Orenburg, a pianta di raggiuni, hè un travagliu delicatu, fino chjaru, perchè cumu actu cum'è ornamentu, invece cum'è una vestita calza. Hè fattu di u filatu più strachutu di a più alta qualità.
  3. Tippet - Scarpa larga o capo, sicondu u metudu d'accordu hè simili à a cobweb.

Secondu di induve vulete purtari un fazzulettu, u so aspettu hè sceltu. Cumplementu hè necessariu definisce cù un modu di vitture. L'artighjanali hè unicu, però, questi prudutti sò assai più caru, è per un pezzu un pappu novu puntitu sarà tracce di pelusa nantu à a vostra robba. L'impiegazione in a meccanica aliminà questu, ma questi chjosu sò più numerosa da u toccu è di i mudelli standard. In u pruduttu vale di cuntrollà a qualità di l'abbandunà. Per fà questu, l'esperti pruponenu una prova simplica: valuta à piglià i dui mani solu per a fuzz di u patricia è pruvate à ricupià. S'ellu era pussibule - pudete avè una cosa di qualità, se u focu chjorkiu u chjapperu falò - e poi a materia prima eranu di qualità poboa.

Inoltre, vale da vende cravilivi solu in i magazzini specializate, cum'è in i mercati è in furmari per Orenburg ci sò scarpi di prudutti di u Daguestanu o l'Uzbekistan, chì ùn pussanu micca e cose qualità unicu di Orenburg.