Eterziose per u spinu

Tutti aghju avutu u dulore in a regione lummi, chì pò esse per ùn averebbi spiegazione. A cosa più terribili è chì in u futuru sta piccula raghjone pò purtà à un prublema di salute significativu. A maiò parte di sti casi, a strada sola à u duttore.

In ogni casu, prima di visità u curatto, ùn hè micca cusì difficiuli di pinpointi i dolori causati da a lucalizazione di u dulore. In certi casi, a ghjente volte à a medicina non tradiziunale. Cumu seguitemu u caminu probatu è appruntate l'eserciziu fisici currettivi, chì duvanu annunzià, puderete reducirà in sensu u dulore è prevene i feriti possibles di a spina.

Eterziose per u spinu

Quandu si puscia o postu, a spine accerta una colosale. Quandu pruvucassi è tilting, a carica aumenta ancu più. Quandu i musculari stessi, chì sò u sustegnu à a spine, sò pocu sviluppati, un grande percentinu di a culle nantu à i discorsi intervertebriali, chì pò causà à u so danni. Sè stati digià facciutu cù u fattu chì u dolore à u ritornu più luntanu, u primu a cosa di fà hè di rinfurzà i musculi di u spinu. A strada, a spine hè sustegnu è i musculi di a pressa abdominal, curiosamente. Hè quelli chì, creendu pressa internu, pò furnisce di mantene a spine in una pusizione ghjustu. Questa crea un tipu "corset muscular".

E persone chì sughjetti nantu à u yoga l'accurdanu chì ci sò unepochi di esercizii chì ponu cure parechji severi severi:

  1. U primu di queste hè u "esercitu" di "cat". Cù una exhalazione, pudemu torna a volta, quantu pussibuli, ripetendu i culori di l'arcittu. Dopu ci eranu in a stessa pusizioni iniziale è digià nantu à l'ispirazioni avemu attaccatu a nostra spinu, mentre allargatu i nostri capi. Repetite almenu 15 volte.
  2. U sicondu sirviziu pò ancu anestetice i dolors di pulling in a bassa vultata. In ogni casu, ha un avant vantaje: hè pussibile di pump up the upper press, senza micca dannu a volta. A pusizioni iniziale - ghjornu nantu à a so back, mani darrere a so cuttura, pierri annantu à a larghezza di i spalle, intrezzione à i ghjinochje. À l'exhalazione cullà a scapula risalti. Repetite 10-30 volta. Hè assai impurtante per micca fà rende a bassa vultata da u pavone.
  3. Inoltre un'epica maiò maiò maiò per i dolori in a spine: una "mità mandibula". Stavate nantu à a bocca, cù un exhalazione, sullivanu e nucali sopra u so minacciu. Hè assai mpurtanti ùn mancu micca di moviri brusquatu quì. Ripetizioni u 10-30 volta. In casu chì ci sò prucessi in u corpu infiernatoriu, stu sercertà assicurà u flussu di sangue à u focu di a inflamazioni, chì hà un efectu curatu putente.
  4. U penmuecchiu esercitu hà rinfurzatu e mani, è ancu stese i musculi di u spinu. Impussibule nantu à u stomacu, megliu in un kind rug. Armi curdigliate è assume una pusizione chì a parte suprana di u troncu sia stata lasciata quant'è pussibule. Dopu riparatu i vostri braccia, avete bisognu di pugnilate alzate à u torsu è hè megliu per fà cum'è altu. À questu tempu, a cintra daveru. Mantene in questa position per uni pocu seconde è torna à a pusizione di partenza. Ogni vota duie esse realizatu l'esercitu, pruvate a rinfurzà u zucchieru oghje più alto. Facemu circà trent'anni 15-20.
  5. Dopu tuttu l'entrenamentu, assicuratevi di u restu. Posa à i vostri ghjinochji, u vostru spinu hè quantu tranquillu cumu possu. E manu necessariamente anu stretchiri. In questu postu, ci vole à girà per dui minuti.

Guàrdie di carichi

L'eserciti supra sò assai efficausi in u trattamentu di u dolenu d'aghja. Ma ùn sianu cum'è un eroi, pruvate per eseguite e so dulore. U più impurtante hè chì u corpu hè cusitu. Dunque a quistione: "cumu per sullivà u dulore in u bassa" - ùn esistassi micca in u cummerciu.