Buns dolci

Certi voti, veramente, vò vogliu qualcosa diliziosu è dolce. Dientièmosimu cun una simplicità è assai gustosa - Dolce pane. Fate micca micca difficultà à tutti, è i prudutti necessarii per questu, hè sempre in ogni cucina.

Ricetta per dolci buns da pasta di levadura

Ingredients:

Preparazione

A mezza un vetru di latti calmeranu à una calidez piacevule, aghjunghje uvedentu, vintze grammi di zuccaru granulatu, una farina pocu è cunfinate finu à chì sò sianu dissolti. L'aromaticu resultanti hè stata in un locu caldu per attivà u levitu per vinti minuti. Duranti stu tempu, ci vole à spuma è di coperazione cù un caprettu di burbuila.

Aghjunghje u restu di u latte, a mantra funnuta o a margarina, un pocu di sali, oghji batteci cù un terzu di un vetru di zuccheru, u zuccaru di bagnata è una bona misura tutti. Pour in una petite cantina di farina precintata è cumince una pasta moltu cunsigliata. Ci vugliu ci stà per una ora.

Quandu a pasta hè adattata, avemu digià a furmazione di i prudutti. La dividemu in dui parti. In alternativu, trasfurmassi in un capu about two centimètrici, sprinkle tuttu u perimetru di zuccaru attornu u perimetru è u roll cù rotuli. Sè siddu vulete, cù u zuccherinu, pudete aduprà à pane pasticceria macchina, canna, pappezza o papaveri.

Avemu chjattu u rotulu cù picculi blocchi à cinque centimetri gruchi, chì seranu a basa di i nostri buns. In una banda, vultemu u cantonu per isciute è i prudutti di i prudutti nantu à u focu di fermentazioni cuparti da oratu è parchment da u stessu parte. Ùn vi scurdate micca, abbandunate una piccula struttura entre i buns for u trattamentu, postu chì a pasta è u levitu.

Chì i prudutti sò siparati da mette in un locu caldu per trenta minuti, è stabiliscenu in un pre-cali centru à u 200 ° furmellu durante uns quinze minuti o finu à marroni.

Buns dolci in prumessa

Ingredients:

Preparazione

In quantu à ogni pasta, a prima cosa chì facemu serà attivà u levitu. Per fà quessa, fassi caliu u latti, dissolve u levitu è ​​u zuccaru in elli è lasciate fassi calenti per vinti minuti.

Quandu u mistu hè spuma è cuparti cun un capuzzu spumante, aghjunghjenu l'ovu batte, u sali, u zuccaru di velluccii, a mantra diluita è a farina di granu addina. Amassi à a pasta, pour a farina, se ne necessariu in baghieti. A so a cunsistenza finale hè duvutava, lisa è senza pegà à e mani. Pòglia a pasta di dolci pane nantu à un tavulinu, fegà cù un pappagallo di cuttùculi è localizza nto un locu chjubitu è ​​babbu di prutezzione. Hè pussibule per questu scopi di calenderà u fornu un pocu è cuntene i platti cù a pezza in questu. A massa vulia aumentà in volumu almenu duie volte. Questu durarà circa un è u mezu à dui ore.

Diviemu a pani preparata in circa quattordici o settisimi pilami è rutti culu d'elli per uttene pastes planas oblongu, about seven millimeters thick. Nant'à una punta, chì hè uccidintali, impone un embiu, in u sicondu facenu issi traversi in una distanza di circa un centu centime è rintra a massa cù rotuli chì u riposu hè intornu è i slot di a prova sò in cima di u pruduttu. Pane u bolli nantu à una pappagghia oleatu à una distanza da l'altri, sia sipatu per vinti à trenta minuti, fassi a cima cun una sguila, stragglien las semillas di sésamo è stabiliscenu in un furnu incalfatu à 185 gradi per quinze minuti o finu à marroni.

U rinfriscinu per pane simili pò esse ogni dulce stuffing di u vostru scelte, sese u marmellate, custardti , baga, frutta, lignu staggiunatu o un pezzu d'ampezzo.