Buns avec apples

Opere di résetting simile per fà furmagliu cù manzuni chì vi aiutanu à urganizà un postu diliziu cù un settulu semprici di i prudutti sempre dispunibule.

Buns, pasta, pasta, con, mele, cinnamon

Ingredients:

Preparazione

U primu passu hè di preparà a manzurre di u mazzu pè pane. Lavoru u fruttu bè, fretu seccu, fede ridere di pelli è core internu cù e pezze. Allora finiscenu i frutte cù cuddetti è ponu in una saliata prutella o un panu cù l'oli vegetale. Ai dicemu d'accumpagnate sottu a strutta, afficheu, è aghjunghje à u gustu di u zuccherinu, di cinnamone, di zucca di limonu è, se vulete, pani pasciuti. Quandu e manzili saranu lumane, rinfriscà u cuntinuu di u focu, fate mette à fretu un pocu, aghjunghje u fècheru è intrite assai.

Prudete hè una pastorella ghjuchjata à a temperatura di l'ambienti è u sughjettu un pezzu cù un pappu rossu, aspricciatu a superficia di a farina. In seguitu, tagliate a furmazione in forme di a forma è di a dimensione chjamata. Pò esse cum'è rectanguli è chjazzi, è circutti chjappu in a forma di un piacè o cunfonda. Tuttu addipenni di qualessu tipu di pasti chì vulete acquistà.

Impulsemu à ognuna "figura" u riposu preparatu cchiu prestu è forme un rollu, avè rittu è sughjutu cun l'aiutu di una furceda o diti vici. Nantu à e prudutti, facemu varios punctures o taglije nantu à a cima per a sera di steam è poveru nantu à un fragnu di furna, incù a carta di pergamino.

Amparemu i pappulevuli da l'anziani cun una sguera cunghjuntata cù una piccula parte di l'acqua è mandi à u forru precalentata à 220 gradi finu à u duminiu propriu. In mediu, questu durà vintu à trenta minuti.

U pianu di sti paldi pò ancu essa manci freschi. Per fà questu, saltemu u stadiu di u trattamentu termale.

Buns avec apples from pasta di levadina

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

In u lettuce caldo, dissolve u zuccaru è dissolve u levitu, pour una farina, mettite è lasciate in u calore per vintu cinque minuti.

Duranti stu tempu, u levitu hè attivatu è iniziu a so opara. Avà aghjunghje u zucchero di velluru, u mantellu friddu, u salinu, rintramente a farina di farina di prugne è fate a pasta. Per consistenza, deve esse tuttare, ma bè fine è fate fora di e mani. U piazzemu in un coltu prufunditu, cogliu cù una spugna è l'fate sempre bè. Per fà questu, pusendu i pranzi in un locu caldu per una ora.

Dopu chì a prova hè pronta, a divizeanu in porghje parcorsi è forme u buns. Per ogni pastellu cunfurmatu da e mani, imponemu macchi prurimpiati è sfullati, un pocu zuccaru, fecchino è, se vulete, cinnamone è fraccià i spianci. Pujene u pruduttu nantu à una pappatola di furnace di furmagliu è sianu per pruvà vinti minuti. Allora, lubricate a cima di i rotuli cù a rina aghja stampata da l'acqua è stabilisce in un forru precuvenu per 190 gradu per vinti minuti o finu à u biancu.

Buns "Rosettes" cù manzili

Ingredients:

Preparazione

I pane lavati è secchi sò sottucartati da u core è tagliati rilativi appressu dui millimetri. Blanch in acqua fogera, cù l'aghjunghjione di zuccaru granulati à dui à trè minuti è devi u foglie di sciolu.

A pasta Puff hè diluconata, trasfurmata à un grosu di circa un centru centru e mette in tagliati longu à trè à quatre centimetri anchi. In ogni chjude ughjettu i lòguli di u ventru in tale manera chì prughjuntanu una parte ronda nantu à a superficia di a massa. Impurtate currettamente un rotulu, doblegatu una stanciu, è dàchanu a vilata inferjuri di a massa, furmendu una rosula. Piacèmoscieti nantu à una vaca di furmellu precultuali è secondu in un furna pre-caliata per 225 gradi per trenta o quaranta minuti. A prontuità avemu lasciatu i bolli cunfinate, è ci arrassamu cu zùccheru di zuccaru.