Pane casata

U pane casanu Buhanochka hè sempre megliu da a tenda, chì hè fatta da ingredienti naturali senza additivi, stabilizatori è altri sustanzi aromatichi. Agree, un forte argumentu per fugliale u pruduttu cù i vostri mani. È ùn importa micca sè ùn avete micca un gadget speziale - un pape maker . In u fornu, tutta a cosa saldarà à u livellu più altu.

Cumu avellu pane in casa in u fornu?

Ingredients:

Preparazione

  1. Per attivà a levatrice seca, agghiuncinu cun acqua purificata, purificata previamente in u zuccheru, è lasciate entre 5 minuti à 10 à u calore.
  2. Avà aghjunghje a salite di petra è poverà u farina patevule, ogni mumentu chì mischia a mezora.
  3. À a fine di u batch, pour à l'oliu è cunglite dopu.
  4. Hè bisogna à esse una massa viscosa è peglia chì si mette in una pignatta o catu, coperta cù un tagliu chjappu è lasciate per un accostu in un locu caldu è pausu durante almenu una ora.
  5. Massina apprefensa ghjunghje cù e manu oiled, fate un ballu è mette in un pagliatu generale oleatu di furmellu.
  6. Trasfurmà a basa di u pane cun un capru di farina è a lassalli per pruvà in forma.
  7. Escalfione u fornu à una temperatura di 220 ° è pozza u pezzu cù una prova nantu à l'armellu intermediu di u dispusitivu.
  8. Dopu à deci minuti, a temperatura hè diminuita à 185 gradi è guardemu u pane à un altru trenta cinque minuti.
  9. Scorriamu u pruduttu finitu di u fornu è da u mozzu, svegliate a farina è fate u panificatu davanti per di cutà è pruvatu.

U pane centu in casa nantu à u levitu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U pane casanu nantu à u levu dumandarà più tempu è u sforzu di voi, ma sarà assai più utili è gustoso.

  1. Prima, per pane pasticceria in casa, facemu un levitu. Per fà questu, ci cunnetta in un litru à pocu mezzu di vintu di farina di centrale è di più acqua cale (40 gradi). Mettite a massa è postu in calore per un ghjornu.
  2. U ghjornu dopu aghjunghjeghje cente vetru di farina di centauru è acqua calde à u cane, stitch e tornanu à un locu caldu è tranquillo.
  3. Dopu altru ghjornu, fate a parte reste di a farina è vippò in acqua calidez, mischjà è sia per camminate per altri vintisette quattru ettari.
  4. In regula, u quartu ghjornu, u fermentu aumenta in u volumu duie volte, ripigghia è diventa piacevule à pane. Ma puru succede chì u prucessu di fermentazione avvèni lentamente, è da piglià altru parechje ghjorni per alimentà a levadura cù farina è acqua calde. In i tempi sussegwenti hè necessariu piglià circa trè sposti di levitate, prima di pruduce una nova parte di farina è acqua.

Panificante in casa

Se a levadura hè pronta, pudemu dinò di coglie pane casanu. Pudete fà un centu completamente, o culeghjone una pane di centa. Ma eccu avete bisognu di piglià in corrispunzione chì a farina di trigliale più prudente utilizzate, u più densu u mulinu, è micca cusì pane bundanza. A quantità di ferment in questu casu ci vole à piglià più.

  1. Per opari in u starter pour un vetro d'acqua calenta è pour a farina di centrale, mischjà è surtite da ottu ghjornu o sopra à u calore.
  2. Avà pour u salinu è u zuccheru in a cucchiaia, mischjà è aghjunghje a farina di granu tamantu in anticipu. Si mischjà a massa cun un mezcladoru o cullone. A pasta finita duveria esse un pocu fina, ma micca falla fora di a cullette, ma cum'è per fallu. Possibile bisognu à vultà un poveri più acqua calda è stitch.
  3. Emu mischjianu u pezzu in una forma generosamente oiled è lasciate da esse duppià in granu.
  4. Per coceraghju, pusendu u moffa in un fornu friddu è agisce cù una temperatura di 160 gradi. Bake pane finu à prestu è rosu.
  5. Quandu aghjustemu a pezza, aghjunghjeva u paniu cù una sicugna è falla aghjustà è ripiglià per una ora.