Ricetta Praline

Praline hè un cuncepimentu famoso francese dispostu in forma di chocolatchi chjuchi fatti di nuts frittu in u zuccheru. Questa pizzetta hè chjamata after the French confectioner Plessis-Pralina, chì inventa una postu d'amanduli rossi agghiuncerdi cù meli cunfittati, picculi pezzi di cioccolatu è chinu di zuccherinu brusgiatu. Oghje, i frutte pralinate sò usati per fà una varietà di raccoglieri, dipinti, cuncepimentu cù pasticceria è torte. Fighjemu a ricetta per praline.

A ricetta per u pralinaghju n

Ingredients:

Preparazione

Comu cocilu pralinà in casa? Cusì, prima funnera u meli nantu à u caldu pianu, aghjunghje intrugliati machucchi, u zuccaru brùchulu, un pezzu di salinu è a so mannata fretta. Tutte appaghjà imbulighjate finu à chì una massa homogeneia hè furmata è scumpressata cù una capa uniforme prima nantu à una cuperta di coccia da u pappaggiu. Allora, mandate a dumila à u furmieru scumfortatu, è aghjunghjite à una temperatura di 180 gradi per 10 minuti, finu à chì u zuccheru è a melela hè fridda è si trasforma à u carameddu.

Pigliemu a vacanze di u frisu da u fornu è aghjunghje a castagne cù una spatula per chì u carameddu cundiscenu in parechje. Sùbite, rinviu a pannelli di ritornu à u fornu è agite durante 3 minuti più. A fini di u tempu pralinaghju a acquistà un arriccùtu sfarente dispusitivu è un riccu u corru marinu oru. Avà manghjate in a rigalu di u postu da u fornu è ne fessi frutti.

A massa fridda hè spizzatu in pezzi chjuchi cù l'aiutu di un cutiddu o di mani. Inoltre, a desserta pò esse preformatu in documenti particulari, è lasciate per friddà in questa forma. Praline hè megliu l'altru, ma pudete ancu cungiuzzà in un cuntainer.

Un cundimentu eccezziunale per i vostri postre è un grandu additivu à u tè di a sera hè ancu u turchinu è u cunfettu , u gustu di chì ùn vi mancani micca micca indiferenti.