Sandali di moda primavera-estivi 2014

Pò dassi chì ùn ci hè micca una sola donna in u mondu chì ùn vole micca vedà attrattiva, sopratuttu à u tempu di l'annu, chì ghjera ponu esse romantica. Ciò chì ci dà a femminile? A risposta hè simplice assai - calzati bè sceltu!

In u 2014, a moda torna à sandali. Stu tipu di calzature attrae, prima di tutti, una varietà di mudelli è culori, quì pudete vedanu tutti i culori brillanti è pastici. Puderanu idealizà per sottu à qualsiasi imagen, per esse un accentu insubbabiltable, cum'è in una cumminazzioni cù un vistitu di cummerciale , è cun un sarafanu di l'esterno simplice.

Sgrossite e sandali in primavera-estivi 2014

In i cullezzione di stilisti di moda di a nova stagione, ponu scopre tutti i varietà di sandali. Utilizà mudelli nantu à u punteddu, pudete spusà visualmente a siluette, chì hè adattatu per i bè o di i ghjovani ghjovani. Ancu u puntu di a staghjoni sia sandali nantu à u stud, un pezzu massiu hè ancu benvenutu. In ogni modu, à scegliendu a forma di tacchi, i veri sò i so varietà creativa, cum'è u cori, o una serpente elegante "sottu u talianu".

Inoltre, i disinatori portend l'impinzabilita pupularità di sandali nantu à una plataforma alta. Cù l'aiutu, andarè a stràzia.

U più còmico durante i passi, è solu per a riaghjustazione saranu sandali nantu à un petit taccu o viaghju low. Cù l'aiutu di i strapii ripiati sò di sicuru fissatu à u perellu è ùn si trovanu. Stu tipu di calzature ùn portanu micca malva, ma invece vi farà u vostru passu piacè. A praticità di stu mudellu hè à u livellu più altu. Inoltre, i sandali sali seranu assuciatu perfettamenti cù e cose in l'stile di i sighties, per esempiu, in cumbinazioni cù un vestitu longu o una faglia di colore à i tacchi. In regula, a maiò parte di mudelli in u viaghju di u viaghju sò furnise cun un pezzu per u piuvale, chì hè un datu praticu di l'impresa di a moda è un pezzu simili ancu permette di risparmià i so scarpi in u pede, perchè chì u fashionista era più còmico.

Hè necessariu per ricurdà chì l'estiu ùn hè micca solu un periudu per l'intrattenimentu in natura, ma ancu per i più impurtanti avvenimenti in a vita, cum'è a graduazione. Dopu tuttu, i graduate ùn devenu micca solu per muvimentu dinamica in tuttu a notte, ma ancu per esse cunfidenza in terra. Per esse l'eventi, i scarpi ùn deve micca solu modellu, eleganti o cum'è cù a culore, stile, ma ancu esse cusì cusì cun l'uperazione. I sandali più adattati per a festa di u graduazione in 2014 per l'amatori di colori brillanti, sò i mudelli nantu à a wedge, postu chì u luminosu di l'imaghjini è hè a chjosa di a chjesa in l'estate. Dazzioni intricati è stampi di culori variegati sò pertinenti solu nantu à u cima di u pruduttu, ma dinò in a piattaforma.

Unu di i stili più stilmenti di sandali in u 2014 si trovani ghjuchi "stivali" à i ghjinochji. In particulare in u duminiu utilizà stampi geomtrici è cordoni in stu tipu di scarpi.

In l'estiu di u 2014, in i culori di e sandali di e donne, cum'è in stagione precedente, l'argentu, l'oru è i culori di primavera anu seranu rilevanti: tutti sfumezi di verde, aranciu, giallu è giallu.

Una dicisione furtuna - un ghjocu nantu à a fattura

Una nova parola in u mondu di i scarpe eleganti sò sandali in cordon. Puderi turnà l'arguttu notoriu à una ragazza romantica è femina. Lace lace, braiding la vostra testa, ùn devi micca indifferenti nisunu omu in a vostra società, perchè ste calzature ùn ponu esse megliie spencerà a bellezza di i gemme .

Disegnaturi in u 2014 offeranu l'opportunità per donna di moda per elle à e sandali di moda à u so gustu per ogni stile, per chì tutti i mudelli più stritti sò degni d'attenzioni.