Pratiche di aringa

Molti sò abituati à usu di l'aringe solu in forma di salitu, cumplementàla cù cipolla è patate, è ancu avè utilizzatu per a cucina sottu un capeddu vegetale. Ma sò parechje platti interessanti è incredibili savurosu da l'aringa. Rice di quarchidunu di elli avemu dunque sottumessi.

Comu cucinatu l'aringa marinata "Hè" in coreanu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U carchi à l'arbureti sfruttu è sbuchjati allevance l'osse, siparendu i filetti, chì hè tagliatu in tagliati finti. U pruduttu pruttu hè chinu d 'un pannellu di vetroliu o un dispusitore esmettitatu cù l'acitu è ​​di vintu a meza ora. Mentre u piscu hè marinatu, avemu lavatu a zucca, rintegranu nantu à ralentazione per a carizzia coreana, è a foglia di cipolla hè liberata da i cossi è di i rossi. U zitula è a cipolla sò pocu à salitu è ​​mischju cù e sannini è denti d'aziende di terra.

Pudemu a tagliera di foglie d'aringa in un pezeu, fate a vinu, hà asciucà u pesce cù serviette addestramente o toalla di carta è fate cù a zucca, a cipolla è l'agliu. Omegliamu u platu cù salsa di soia è a mantra senza l'oliu, aghjunghje u zuccaru è a pepite terra, mischjà è pudemu pruvà una ora.

Chjollioni di Herring

Ingredients:

Preparazione

U filettu d'arba à tutt'ezzu in una licenzie o una macinaggiu cale cù una cipolla di pelle è di l'agliu. Avemu ancu purcii patate, rutelli nantu à un rossu salvatli da u ghjacciu. Pulp add to the stuffing, staghjone a massa cù salitu, pepite, impone l'ovu, pour à u latte è mestisce. Scorciamo u cutlet di u formule chjamatu, avemu appruduce in panura è frittile tradiziunale in l'oliu senza un fughju da dui costi.

Forshmack da aringa - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Hè incredibile fà fà per fugliale da l'aringa. Hè abbastanza per skip fillets di pesci cù pane, cipudine, pume e l'ovu di cavagliu da una macchina di carne è dopu avè u massu resultanti cù un mezcladoru cù un mantellu rossu è u sali à u gustu. Dopu d'una ora di stasira in a frigoristica, u frenu hè stata coccia è pronta per degnu. Pudete spenderla in una slicita di pane o brindisi e sprinkle cun una cipolla verde. Hè divinamente diliziosa.