L'insalata "Ovella"

Avà, a tradizione per preparà l'insalata tematica di l'annu novu, è aghjunghje in a forma di unu di i signori di u cicognu di u cicognu orientale di u 12 anni.

2015 hè l'annu di Ovini (o Capra), è avemu preparanu una insalata in forma d'un cordellu per l'annu novu. True, u novu annu accumene nantu à u calendariu orientali ùn hè micca u 1 di jinnaru, ma u 19 di ferraghju (à 3 ore di 45 minuti), puderete preparà una salata per una di e cose o à ognunu.

Capra o Ovella di questu annu simbulizeghja un certu elementu chì porta cù verdi verdi è blu, per quessa, stendu una stampa di mosaica in forma d'un cordellu, pudete aduprà prudutti di culori è sfumaturi di scala virdi (chisii, cucummi, olivi ghjovani, kiwi, etc.). Inoltre chì i prudutti di u culore biancu (ovu, risottu, casgiu cottage, mayonnaise, etc.) pò avvicinari. Ùn ci sò nisun painti naturali inutilmente. In generale, in a natura di i pelle di l'agnelli ci sò ancu l'ombra biancu è u biancu.

Salata d'annu "Ovinne"

Ingredients:

Preparazione

Per u prima capu. Cugliera sbuccia è finamente chili fugliate in una padedda nantu à caldu bassa, è aghjunghjenu finamente finamente funghi è fritte tutti cù un spàtula, per 5 minuti, dopu a quale apunemu sottu a tonda per circa 15 minuti (u funghi di ostru pò esse cunsatte, sò comestible è ancu più utili in forma prima).

Per a seconda capa. A carne di pollo hè in tagliata cum'è pezzi più chjucu, ancu l'arriche (beni, sè vo avete un chopper o un processatore di a cucina, una cunghjunta chì taglieghja u pruduttu in pezzi calibrati).

Per a cima di u nivellu adupicammu rossu friable friquitu, avemu ancu aghjustatu u furmagliu nantu à u rattristu è l'oliu d'alliati (pò esse cutati à mità o tagliati in pezzi più chjuchi, perchè saria più piacevule per travaglià cù l'impositu di a figura).

Fà custruiscenu i caprini di salad. Amparemu i prudutti in a forma di cordellu in u prufilu. Prima, a mischju di cipolla, ci femu una "reta" di u mayonnaise nantu à a so cima è a diffuseghja cù una spatula. U capiddu à u culleghju hè carni cù pepivanu in acellu, nantu à a so volta una majonesa "mura" è u livellu. U capu di u capu, questu, u caprettu, i gule è l'uce chì si sparghje di l'acezzi, u corpu - da u risu cù u maone è u furmagliu rossu (pudete aghjunghje una cipolla fugliale è a fetta di mushroom). À u latu di i gattivi cumincià u greens, cum'è chì una pècura pate nantu à l'erba. Pudete imagine quarchi fiori. Involve i zitelli de 5-6 anni di età per aduttà l'insalata d'annu, vi definite di interessà à participà à a preparazione di un platu interessanti.

Sicondu a tradizione ortodoxa, a vigenza di Natale, da aduprata da u 28 di Novembre 2014, finisci u 6 di jinnaru di u 2015.

Dognu di i preferiti di u gustu di u viaghju è i vinturiani, pudete appruntate per l'Insalata di l'annu "Ovine" senza carne. In a versione Ortodoxa, pudemu rimpiazzà a carne cù pezzi saliti (salmon, pota) o in olii (sprats, arenque, canelli è simili). U pezzu priservatu d'essere pasteratu cù una furcedda è mischju cù un poghju di u puddu e cucumari. U cogni in questu casu hè megliu utilizà frescu.

Per vitturi assai strittu è i fanni di a culinaria Ayurveda, pudete aduprà micca solu risque è olivi, ma ancu di ghee o oliu spermentati cù spezii (oliu ghee), furmagliu casanu, casgiu e legumi furi, fagioli di diversi culori, lenticchie, ciuffu (cumpresu in a forma di hummus), zuppa di fagioli giovani, pezzi giovani. Pudete ancu aduprà una varietà di frutti secchi : prunes, alberi d'albitri, pasciuti, fichi, dati, etc. (arrubbemu di anticipu in acqua di ferli è eliminà l'ossi, se ne necessariu). Nuts di tanti tipi o cacuminati sò ancu necessariu. Invece di u canoni (in quale teorizamente sò oghje), pudete aduprà ghiaia grossa (crema agria) o iogurtu grecu, o una mistura di sti prudutti cun u casgiu cottage.

In quantu per stille e capi è dicurillendu una insalata vegetariana di u novu: include l'imaginazione, è tuttu saldarà u megliu modu.