Strettu in nascita nantu à l'alimentazioni artificiali - chì fà?

I prublemi cù l'evacuazione di u intestinu si trovanu in ogni quartu tarritoriu artificiale è cresce eternamente a vita di u zitellu è i so genitori. À quale si faci cù cunstinuvi di un lactatu nantu à una alimentazione artificiale, avemu da parlà più.

Cumu ricunnoscinu u stinimentu in un novu cù l'alimentazione artificiale?

Sicondu e normi medichi, stinpi in un carusìaddu, invece chì hè nantu à l'alimentazione artificiale, pò esse chjamata una cundizione in a so evacuezione di l'intestione si spese di menu annantu à una ghjornu. Ma à a data, a maiò parte di mèttori sò sempri criscienti à l'idea chì l'altru un marcu strettu per a difecazione ùn hè micca sempre apprupriatu. Se u sforzu di l'intestini in u zitellu hà fattu ogni 2-4 ghjorni, ma si cumpresi i cundizioni seguenti, ùn hè u trattamentu di u zitellu hè obligatu:

Cusì, abbastanza moltu u prugettu di a difecazione à trè è ancu quattru ghjorni in un zitellu di 2-3 mesi, chì hè nantu à l'alimentazioni artificiali, ùn hè micca chjamatu restore è ùn hè micca una patologìa, ma simuli indica chì a mezcolumna di u zitellu hè l'ideal è quasi assulutamenti .

Ma si u zitellu hà esercitivu gasu, un abdomen hà inchatu, ùn hè inzuccaratu, forti è senza successu, chiancennu, grunting, u so fugliu hè densu - hè necessariu aiutà.

Constipazione in un vechju annu d'età è un zitellu (à 3 mesi) nantu à i zitelli è l'alimentariu artificiale in u 95% di i casi hè assuciatu cù a maturità di u viaghju gastrointestinali è ùn ne ùn significheghja a prisenza di una patologia serosa.

Strettu in criaturi cù una alimentación artificiale - chì fà?

U periodu di nasciti, è ancu di i primi misi di vita, i migghiori sò spessu accumpagnati da colic intestinali, distruttitu è ​​spessu pr a restu. Stu statu di u zitellu fai chì i pani è pane è in cursu per cercà e risposti per risolviri u prublema. Allora, chì faraghju ad avè un ziteddu chì hè stata annantu à una alimenta artificiale hà una stinzia:

  1. Ùn piacè.
  2. Ùn aduprate micca "lugattivi adulti" per eliminà u stigliu.
  3. Per ùn esse "lavatu" di a microflora benigna da u intestinu, ùn deve micca impegnerate in un procedimentu chjamatu enema di purificazione.
  4. Sì cun l'alimentazione artificiale in un zitellu hè osservatu una tendenza persistenti à cuncipitalità, hè cunsigliu:

Ci hè dui medii, l'usu chì hè più sicuru per u prumezzu in i zitelli chì sò alimentatu à l'alimentariu artificiale: l'arricatu di lactulosa (a droga più populari hè Dufalac è i so analoghi (Lactusan, Prelaxan, Normase, Lizalac, Portalalac) è suppositori di glicerina rectale.

U appuntamentu di qualsiasi altru trattu hè u drittu di u duttore, ma micca di i genitori. Forsi u mèdicu recommandà a cambià a mezchea à un latore fermentatu o una misura cù pruiboti. Pò esse necessariu di piglià a medicina per rinforà a microflora di l'intestinali di u zitellu.

Inoltre, cù l'alimentariu artificiale per a prevenzione è u trattamentu di stinpi in i culpiti, hè appruvatu per eseguisce e seguenti azzioni: