Hè pussibule per i zitelli d'assicuranza mamma?

Nutrimentu di a mamma d'invalidazione deve esse diversa, nutritiva, sana. Pudete venerà cù assai epiteti, ma tutte e cose à una cosa - vi tocca à dà u vostru babbu tutti i più utuli è ancu micca dannighjanu u so corpu emergenti. Sì, è a maiò parte a mamma necessaria assai vitamini è traccia elementi, se vulete mantene a pelle belle, u pilu spiritu è ​​i denti forti.

Di sicuru, in a dieta di a mamma devia esse assai verdura è frutti. E à a question - pò esse a mamma di crescente manghjaraghju? - A risposta hè: Ùn solu ùn hè pussibile, ma ancu necessariu. U zitula cuntenenu parechji sustanzi utili. Inoltre, carotte promettenu a tacchizzata, aumentendu a quantità di latti pruduttu.

U zitrusdi cù a zamma s'ammazzanu à un zitellu cù u latti è ùn ne perchè micca a digestioni, allergii è altri reaczii indissimi.

Di sicuru, ùn significheghju micca chì vene bisognu di manghja un kilogramu di zucca carota nozze ogni ghjornu quandu allibera. Comu in tuttu, hè impurtante cunnosce a misura. In i primi mesi, hè megliu è di tutte l'albitanu, stufate o zucca carite. Aghjunghje à a vostra dieta hè cunsigliata da u 10 di ghjornu dopu a nascita di u zitellu. È per andà in i prudutti freschi è pocu à pocu.

In più di zappagine, una mamma di cresciute necessita vegetali cum'è palloncina, zucchini, cipudine, calabacina, bruni. Tutti sò duvemu esse tratatu termichi - furnitu o saldati. I vegetali cuntenenu tutte e vitamini necessarii è elementi traccia, chì cuntribuiscenu à u crescitu rapidu è bonu è u sviluppu di u vostru piccioccu. E carru, in più, hè ùtule per l'aghizza visuale di u to babbu.

Cusì, pudete sbalurisce cù a tacitamento, ci sò zappunni in forma di un cunditu per sopa o un pezu indipendenti - per esempiu, casserole di zana. A cosa principalu ùn hè micca di sopra à l'excedente, chì, in ogni modu, riferisce à qualchissia, ancu u pruduttu utile.