Moda di colori di moda - autunno 2013

U culore naturali di i capelli hè un clàssicu, chì, per definizione, pò esse micca persa. Ma spessu I vogliu cambià l'imaghjina, è ancu à scuzzulate a persona per un cambiamentu cambiante di l'imaghjini. Probabilmente, ogni ragia, chì abbandunà u barbiere cù un novu capeddu o u capiddi, si sentia à l'apicultori di felicità. Dopu tuttu, noi, fashionisti, ùn vi manca u pane, permete di porte bellezza. U nostru modu di modu di usanza dipende di questu. Cusì, seguità a tendenzi di a moda, so pruvate à studià quellu pilu di culore hè in moda in u falatu di u 2013.

I culori più modesti di u 2013

Questa tarda di u 2013, i culori brillanti è novi chì anu visibili è ùn vanu micca indifferenti chì i populi circundanu sò assai populari. Qualchissia li piace i prudutti belli, qualchissia ùn li accetta micca. In ogni casu, qualchì volta vogliu a spirimintà.

I bianchi, i rosati, i culori gialli culleghje i bravure e donne di a moda chì pò aduprenu micca aduprate un colore di capelli. Ùn hè solu di u principiu di caratteru, ma ancu di u modu di vita. Dopu tuttu, una picciotta chì travaglia in l 'Uffiziu, ùn si pò permette micca un prucessu cusì intensu.

Pudete pruvà à culori solu qualchi fille. Questa opción hè ancu u dirittu di esse, perchè i diseggiani ùn anu dipoi u capelli di i so divas di catapulte in questu modu. Tulipani di rosa, blu è ancu anellu - questu hè chì l'imaginazione di i stylists hè occupatu cù sta stagione. Hè nutate chì cù u culore di ghjustizia, hè questu quatru hà veramente eleganti, soprattuttu se u schema di culori in armunia cù l' apparenza di u culore di u mudellu è a so imagine.

Quist'annu, i diseggiani è i stylistichi preferanu fà un accentu faciule in a negligenza in i so criazioni. Allora, u veru hè u pittore, cù razzi sputichi artificiàmente o ghjesu accretati di capelli cù una sera difeenti da u culore primariu.

A moda, naturalità

Aduprendu cù l'sfumatura più frecu, i culori naturali di u 2013 oghje sempre in moda, chì inclusi l'oghji persunali - chocolate, castagna, blu-nìvuru, rosso, platinu rosu è altri, apprussimati à i sfumaturi naturali di colore. È a più rilevanti hè castagna. E assai efficace si vedi apparenza, se u culore di castagnu hè diluita cù filamenti di u focu più chjaru. A strada, sta scelta hè abbastanza prublema per u travagliu di l'ufficiu, postu chì un rigalu codice rigalu è osservatu. Per quessa, pudete ancu vede elegante è pertinenti in questa stagione, u principale hè u desideriu.

Vermicellu, unepochju mudellu, hè diventatu unu di i culori più modesti di u 2013. Muted o bright, stu culore sempre attrae a vista di l'altri, è in giniralmenti sò persighjani sempre cunsiglierii è sunniati. In u otoianu di u 2013, un corpu di capeddu chjucu aiuta à creà un color ombre. Quandu l'ombre hè pittatu, sò dui culori. Cusì un culori passa in un altru. A spessu, l'orizzione di i capelli sò oscurei, è i cunsiglii sfulate. Tali risultatu hè sicuru per favvi.

Un altru mètudu pupulari di colore hè culoru. L'elementu rougesu o rosso brusgiate in u pianu di parechje persone in u pilu finu, perchè li dà più voluminu.

Doppu, unu di i pusizioni di punta pigghiaru u culore di u pilu rosu. Noble red, l'ombra di cherry brina un charm extraordinariu à i capelli.

Comu pudete vede, sceglie un bellu capeddu beddu in l'oghje di u 2013 ùn saria micca un big deal. Se vulete mudificà u to ritrattu mudificate, pensate chì u culore è l'ombra hè vicinu à voi. À u listessu tempu, guidà micca solu per i vostri vulete, ma ancu da u culore di a vostra pelle, l'occhi, u culori capiddi nativi. Inoltre chì a natura ùn ci hè micca ghjustu à questa o quellu colore. A natura hà sempri apprezzata, è sarà apprezzatu per altu di tuttu.