Ternosliva - bona è mala

Ternosliva, chì hè megliu cunnisciutu cum'è u prugnu spine, prugna d'avena è bacca di capra, hè generale in ogni locu, ma micca tutti i giardinari. Invece, sta cugliuzza ùn puderebbe manghjà solu, cottu cù compoti è cunfittiti, ma ancu uttene per a ghjenti medicinal. A pruvista è u danu sò espinusa in questu articulu.

Cumposta è pruprietà utili di e spine

In più di i proteini, di u grassu, di i carbuidrati è di i fibri, u novu includi vitamini A , C, E, gruppu B, minerali - potassium, sodium, magnesiu, calcium, phosphorus, iron, è pectini, tannini, acidi organici, phytoncides, olii essenziali, ecc. In più, no solu i frutti neri -fronti bluchi ccu blumini blanchesi, ma ancu fiori, scorch, radichi, rami sò usati in a terapia di diversi malati. Perchè u fruttu hè caratteristicu di purificazione di sangue, antiinflamatoriu, disinziamentu è diureticu. Tannini donanu e frutti un gustu astringente caracteristicu, chì compite ancu cù diarrea.

U tremulu interessu è l'usu di carde sò per pregnant women suffering from toxicusis . Elimina a nausea è facilite a salute. I frutti gummed sò appiicati à ferite, calli è d'altri inflamazioni nantu à a pelle, sopratuttu cù suppurazione. L'effettu di e cumpressi sò notebili doppu di parechji ghjorni: a ferita hè chjara, menu dulore è cumincia a stretta. Questu antisepticu naturali pò aiutà à u trattamentu di una varietà di malati odontologichi. Hè manghjatu è solu per eliminar u malviziu.

Propizziunzi utili di compota di ternosliv praticamenti u listessu frescu. Questu hè un modu bisognu chì saturà u corpu cù vitamini in a staghjunazione fridda, quandu i frutti è e frutta tradiziunali anu stati alluntanati, è u bagnu di caprunu cunteneghja per fughje nantu à i rami finu à i ghjàllichi. U vantagiu di u vinu da u cardo hè difficiuli di sopravalutà, perchè stu biatoghju improvesa a circulazione sangue, dilates i vini sanguini, reduces a pressione sanguina, anche antibacterial, antivirale è antisepichi.

L'usu di l'autri parti di l'arbulu

A dicuzione è l'infuzione di u ciamà di a fiora hè utilizzatu per purificà u sangue è u fianu com'è una terapia averagéfica per e malatie in ongichi è furzuli, furunculosis, erisipelas, etc. I fiori, in cuntrastu cù u fruttu, anu un effettu laxativu assai veloce, è anch'elli averanu ancu u sistema nervu. A decocuzione di e foglie da l'antica vota hè utilizzata cum'è diaurale, diureticu è laxattivu. In u stessu rispettu, i radichi di stu arbustu sò ancu boni, chì pò ancu aiutà à u trattamentu di e cavicole. Per fà questu, u so calde hè utilatu per a siringa. Tire è rami chì anu parechje un capduparu fugliale - anu sappiutu a febbrae, anu un effetti sanu, dà a forza di corpu.

Contraindications

À u spinede, cum'è qualsiasi strumentu di trattamentu, ùn sò micca solu propietate utili, ma cuntrappi, ma questa quantità hè minimu in questa berry. Ùn vulemu recitarà u so usu di e persone cù alta acidezza di u stomacu, chì soffrenu d'una ulcere o gastritis. Inoltre, unu deve sempre ricùardi di l'intoleranza individuali pussibuli è di e reazzione allergii. Sè vo site per andà in una rete maiurali o di negozii, ùn deve micca manghjatu frutti neri-nuvole, cumu puderanu chjappà i vostri denti è a lingua, chì hè bruttu da un puntu di vista esteticu. In generale, a bacca hè assai utile, è ùn ùn perde micca e so qualità valuosa dopu à a congelazione, perchè pò esse racolti per l'inguernu. Ma l'osse cuntenenu a scherzu verbosu amigliale, perchè ùn sò micca cunsigliatu l'usu addu.