Victoria Beckham hè nantu à e pagine di u Vogue cinese

Famusu disignu di moda, cantanti è mistressi hà apprezzatu in seguitu à i so cumpunadore nantu à a tappa di l'edizioni cinese di a rivista di May Vogue. U fattu chì questa scuperta famosa scritta about Victoria ùn hè micca surprisante, ma chì una sessione di foto chì hà presentatu hè una vista assai divertenti.

Beckham hà dimustrava assai

Ricertamenti Victoria hà cummunna fermu restituitu: in publicu ùn mostra micca emozioni, ella s'amuse i so ochji detti gran nuova occhi, è di tutte e sessione di foto, ella, literalmente, "sopra friddi". Ma l'imaghjini in a rivista Vogue hà cuncetti magica in esurtazione, è Beckham hà dimustratu, ùn mancanu un sonnu, ma qualchi emozioni.

Prubbabbilamenti tutti l'imagine prisentatu da a publicazione eranu in biancu è biancu. À quelli, i lettori puderanu vedà u ​​discu di a moda cù u so capelli chjappi in l'imaginari rari. In una di e fotografia capisce a capacità di ballà, di l'altra banda, da a quale hè micca solu imposta di tene, è in a terza una hè una plasticità incredibile. Hè a scena induve Victoria si trova nantu à un pede è l'altra parte di e so mani, causau una tempesta di emozioni in Internet. Fans di Beckham pensavani chì a revista chinesa "cut off" hè a ghjustu di a donna, o questu intruduce pocu chì era fotografiatu. In casu, Victoria herself in a so pagina in Instagram ùn hà micca micca a cumanda nantu à a photo. L'unicu ciò chì puderia esse truvatu hè una signatura: "Aghju travagliatu cù piacè per sta riserva di foto per a quistione di maghju di Vogue".

Leghje ancu

Victoria Beckham hà datu una reta entrevista

In più di i fotografici interessanti, l'ex-cantanti hà dettu cumu scrive u successu: "Ancu, era statu famosu, è avà sò successu. Tuttu ciò chì emprendenu, fazzu u 110 percentuale, è crede chì questa hè l'unica opzione pussibile per successu. Cumu una formula, cammina à a vita ".

Per l'infurmazioni, questa hè micca a prima sessione di photo in u tema cinese di Vogue. A l'Aostu di u 2013, Victoria appareva nantu à e pagine di stu glossu, ma invece i ritratti eranu restriziati è bellu ordinariu, è Beckham apparaître à i lettori in un locu più calmatu è familiar.