«Jurnu cù una stella». Sarah Jessica Parker hà aiutu à sceglie i megliusci calzini

A cumpagnia di riservà l'aria Airbnb hà longu attraversu i clienti cun u so attruvatu originale per ... entretenimentu. Questu tempu a riera di New York hè distinata per annunzià un serviziu innovatore in u campu di shopping. Tutti quelli chì vulete per 400 pesce in un complexu ben cunnisciutu di Bloomingdale seranu capace per acquistà u calzari cù cunsultazione individuale di u caratteru principale di "Sex and the City". L'attrìzia glamurosa serà capaz di truvà u paru adattatu è più còmicu di i battelli favuriti da a cullezzione di a so propiu marca propria. U prezzu di i scarpi hè digià chjamatu in u serviziu.

Un prugramma extensivu

A cumunicazione "Starry" ùn hè micca solu bonus. Dopu a cummerciale, Sarah hà da manghjà cù u clienti in u restu "Four Carrots" è dicenu e so impressioni è pinsamenti nantu à New York. Per quelli chì volenu passà più tempu cù l'attrice, una offerta speciale hè furnita - l'interpretazione di l'artisti di u New York Ballet Company. Tuttu u prublema, secondu l'urganizatori di l'azzione, sarà diretta à scopi caritati. Semu devi esse nutatu chì l'offerta hè un tempurale è digià in una grande dumanda entre i comparsi attivi.

Comu l'heroina di a serie più populari, Sara hà sempre trattatu cun i tendenzi di a moda è per parechji anni ha produttu a so linea di vestitori è, sicuru, i scarpi, assicurendu istantaneamente l'amore di e più capite di a moda.

Leghje ancu

In più di u fashionista starry, l'altri famosi participanu à u prugramma, cum'è Michael Strahan, chì prumesse una tazza di cafe aromaticu cù tutti i participanti di u prugettu, cù Ansel Elgot pudete passà per i strade antichi è chji cusitori di New York.