U porcu stufatu in crema agria

Fate a carne più sucietissima è licinziusa grazia à l'inzuccaratu, è chì sdegnu in crema, o crema agria, aiutanu à mantene l'altri qualità di u pranzu, ancu s'ellu ùn hè micca u coccuè più bellu di successu chì hè carcere in cucina. Cumu deliciously per extinguisce porc in crema agria avemu dicu in stu articulu.

Cerata in a crema agria in una padedda

Ingredients:

Preparazione

Oghje l'oliu d'oliu in una padedda di freccia chucausa. Scrivite prestu l'alli è aghjunghje à tagliati di porcu in tagliati. Friture a carne durante 5-6 minuti, o finu à marrone.

In a panna di u brou di pollame , aghjunghjite a zucca carpenza, l'api è e cipudine. Ùn vi scurdate di salitu cù pepite. Portonu u liquidu in una padedda à foglie, avemu crescià u focu à mediu. Trimate a padedda cù una cupizzione è seguite a coccia di 15-20 minuti, remendu constantemente tutti l'ingredienti. A fine, aghjunghjianu a latte in u pane, mischju cù farina è aghjunghjenu a crema agria. Ci femuneghjanu u porcu finu à chì a salsa agguereni è sprudle cù erbe prima di serve.

U viticulu pò esse dispostu in un multivariate cù crema agria, hè abbastante per seguità a ricetta antica è ritendu tutte e furmagliu di coccia cù u modu "Baking", o "Quenching".

Cerata in a crema agria cù u funghi

Ingredients:

Preparazione

Chop cipolla è ajonchi, i pumati cutsu in tazza è mette tutti i verdura in una padedda cù l'oliu cale. Quandu u líquiu in excretu si evapora, è a cipolla fugliale, fate u pecchju chjappu in tresse in una padedda. Staggiani a carni cu salinu è pimentu, aghjunghjenu salsa di soia . Pour in un pane un vetru di acqua, o calde, portanu tuttu a un bollu è stufa da 7-10 minuti. Prima di l'iniziu di u focu, aghjunghjenu e sette picurini è u pimentu búlgaro à a padedda. Quandu u tempu d'extinziu cadeneghja, mandemu a crema agria à a padedda, seguitemu a coccia per altri 4 minuti è serve à a tavula.

Ciure stufatu cù crema agria in Normandia

Ingredients:

Preparazione

Oven rinfriscanu à 170 gradi. A mezzo di a mantova hè colata in un brasru è cale. Fritte a carne di maiale in oliu, senza scurdà di staghjone cun salinu è pimentu. Quandu a carne viaghja d'oru, pò esse sbulitata da u brasru in un pianu, è in u bras da ponu putate u oliu restante è friture a meza di u restu di a carne.

Intantu, in un altru panellu fritta cuttuni fugliu, cipolle è api finu à oghje. Scambià u fioru in u brasru à a carne. Imreate tutti l'ingredienti cù a sidra è u brou, cupate u brasru cù una tapa è mandi à u fornu durante 2 ori. In fine, aghjunghje a crema agria è 2 cullizzioni di farina, dissolute in 2 tablespoons d'acqua, chì a salsa aggalla nantu à a stufa. Ùn vi scurdate di portà u pane à u gustu chjamatu cù l'aiutu di a mustarda è di l'estragalu frescu.