Limon bevande

U vinu di limona aiutà à ricaricà nantu à l'estiu, è in i ghjorni d'invernu - per trattà a carenza di vitamina . Variations di a so preparazione sò assai, è tutti sò incredibuli semprici in esecutà. Scupremu per voi cumu fà una mugla di limonu.

Limitu bevande recette

Ingredients:

Preparazione

Limone lavò è tagliatu in aneddu finu. In una puchina, fogghjola l'acqua cù u zuccheru, fate u limonu preparatu è sguassà immediatamente i platti da u pianu. Coperta l'accampisa è lasciate per affaccià 6 ore. Dopu quessa, aghjustemu u pruduttu finitu in vetru è serve ancu in una forma enfasi.

Limoni bevande in casa

Ingredients:

Preparazione

Limoni sò lavati in bagnu in acqua calda, secca cù una spugna di carta è scrapagliata cù intrupartate in i cilemi finti, sguassà l'ossi necessariu. À u fondu di un vasu di trè litre di nìvuru aghjunghjemu i frutti di citrusu è sighi durmenu cù un pocu di cucire di zuccheru. Cù un morteiro di lignu, pisà u fruttu finu à u zuccaru. U missa di limonu tutale hè stata di un tempu, è in ssu intemu ci fraccevamu l'acqua in una padedda. Allora l'aghjustassi un pocu è di scorri à u jar. Oghje u zuccaru restante, aghjustà tuttu ciò chì chjinate cun un tinte e mette in a frigorifia per un ghjornu. In u fruttu di ciumi di limonu di u lumiunatu, se ne necessariu, mette u melatu à u gustu è pour u vetru.

Un bevande ginger-limone

Ingredients:

Preparazione

In u pote, fate acqua filtrata, mette nantu à u focu è aspettate chì u liquidu si fracete. Intantu, rende u limone, asciucate seccu è tagliate in tagliati finti. A basa di u ginger hè limpia è grinded on the smallest grater. Avà infurmatu cù cura di e lattice di cítricos, di ginger, di foglie freschi è di tè secu à l'acqua fogera. Demu a limuna bevitalli un poco per fogghiu, è apicultate u gasu, sguassate i platti da u pranzu è tene tutti i spezii. Coperta u panu cù una tapa è insiste in cuntenutu finu à ch'elli si fretenu completamente. Dopu quì, avemu spurtatu a buccia in l'buttiglia è a tenda solu per più di 3 ghjorni in a fria. A servitori cù cunti di ghiaccio, lampèndusi nantu à u vetru trasparenti.