Kvass nantu à a farina di farina di centauru

Avà chì u kvass ùn hè micca quantu populari quantu era in Russia, quandu u zitu era utilizzatu micca solu per a sedimentu chì sdegnu, ma ancu cù ragiu medicinal. Una di e megliu scelta hè Kvass in un fermentu di a farina di centrale, china di vitamini è utili per u metabolismu. Scrivemu qualchì variazzioni varianti classichi di preparazione più.

A ricetta per a kvass da a farina di centu cù levitu

Preparà u vostru propiu incipiente - u prucessu, ancu sèmpre, ma longu tempu, fate cusì cunsultate à quandu parechji ghjorni.

Ingredients:

Preparazione

In un bucket di kvass hè necessariu di preparà circa 500 ml di levitu, pigliate a farina di centu in un vasu di mitallu litru è fate cù un paru di cullini di zuccheru. Accuminciassi gradualmenti di acqua calenta, chì a misura aghjunghjera à una cunsistenza cremosa. Per accelerà u prucessu di u zitazzu rimorsu pò aghjunghje à u levitu, ma deve esse cunsideratu chì ùn hè micca faciule fà u so gustu, è per quessa, panii (10-15 pezzi.) Pò esse una alternativa, chì ùn sò micca lavati in l'entrée. Abbandunate a levadura in un vaso cun un voluminu di più di a mezza litru in calore per un paru di ghjorni, prima di cumprà prudutti angeli è anzeddi in volumu.

Quandu u pianu hè prestu, pò esse usatu per preparà 10 litri di kvass. Per quessa, a ferita hè diluzata cù l'acqua per una cunsistenza cremosa. Allora aghjunghjenu 8-8,5 litri di acqua calenta à a pasta pulacca. Coperta u cuntinuu cù a basa di u tavulinu di u kvass, l'imprudu è lasciate da 4-5 ore, o finu à chì tuttu s'hè fretu à circa 36-38 gradi. Dopu un pocu tempu, una leaven hè aghjuntu à a basa fugliada. Dopu aghjunghje u fermentu, u cuntenutu cù a kvass hè colpiatu novu in u calore per 6-7 h, è hè ghjucatu da cunsigliu da u spaziu, filtrata è enfasizata prima l'usu.

Questa kvass à a levadura di a farina di centu si pò esse preparatu da a terra restante (sourdough), pigliatu in un vasu è a attivazione, funziona cù trè zuppi di farina è un cose di cullini di zuccheru.

Elaburazione di kvass da a farina di centole nantu à u levitu

U levitu per u kvass biancu da a farina di centu hè fatta da menu di 4 ghjorni. Stu levitu ùn hà micca aghjuntu un levitu impurtante, è per quessa, u prucessu di madurazione pò piglià assai tempu, ma nantu à u modu avete da piglià un beatu naturali.

Ingredients:

Pè principier:

Per kvass:

Preparazione

U levitu ci vole à preparà in anticipu, 4 ghjorni prima di mischjà l'ingredienti per u kvass. Fate circa a mità di a farina, a mità di l'acqua sana è un pocu di zuccherinu. Lasciate un dispusitore di levitu in u calore per un ghjornu sanu. Dopu, u fermentu hè furnitu cù un paru di cullenade di farina, una piccula quantitata d'acqua (abbastanza per rinvià a coherenza cremosi) è u zuccheru. Partenza per un oltre ghjornu. Repetite u prucedimentu di aghjunghje l'ingredienti rimaneventi è sbulicate duie volte.

Quandu a levadura hè pronta, puderete prucederà è preparanu a kvass stessu. Per fà quessa, circa 230 volte d'iniziu devini esse diluted in acqua filtrata fredda cù u zuccaru è "kvass" seccu (foglie di pani), chì pò esse facilmente acquistatu in ogni tenda. Coperta u cuntinuu cù gasa kvass è lasciate in u calore per l'oghje ghjornu. Dopu a fermentazioni hè cumpletu, a zuccarera deve esse filtrata da u capu di giarella cù cura cù cura, senza avè micca affittu à u sedimentu (sourdough) nantu à u fondu. Dopu avè filtrazziu u zucchero pò esse riabilitatu prima di l'usu, è abbandunate a levadura in a friaura finu à a prublema culinaria, alimenta una cullizzioni di farina di centaire.