U Veganismu hè bona è mala

A maiò parti di i veghjiticiani sò tranquilli nantu à prudutti d'urighjini animali (ova, latti è prudutti lami, meli), ma alcuni di elli limitate ancu in questu - sò chjamati vegan.

I scientisti ùn anu micca avè un cunsensu nantu à i benefici è i danni di u veganismu. A difficultità si trova ancu in u fattu chì sta dieta hè diversificazione diffirenti per ogni individuu.

Pros di veganismu

Trà i principali vantaghji di u veganismu, hè enfatizatu chì stu tipu d'alimentariu reducesu u risicu di sviluppà un tumore di l'intestione grossu.

Diminuite in nutrimentu, u livellu di grassu è u colesterolu àcitanu à u fattu chì vegans in much less suffer as of strokes, attache di cori è i prublemi cù l'overgrazia.

A prisenza in a dieta di vindimi è frutti crescente a quantità di antioxidante chì entria u corpu, chì pruteghja a pruprietà protettiva di u sistema immune.

Harm to veganism

U principal dannu di u veganismu hè chì ci hè un gran rischiu di ingesta alimentaria improperu. Cusì, cù l'esclusione di prudutti d'urighjini animali, l'omu ùn si sclusa u settore di sustegnu utile necessariu chì ci vole à truvà in i prudutti di a vegetazione.

Spessu chì, in u vegne di u tempu, a vegana cumminci a sperienze a mancanza di vitamina B12, calcium, iron, zinc. Questu porta à cunflitti invecianti per l'organisimu tutale.

Averaghju da u veganismu?

Per qualchissia, i siculi di u veganisimu parevanu equivalenti, o ancu i consecenu pusitivi di u veganismu più ponderà u equilibriu. Ma vale di ricurdà chì a vostra dieta duverà esse currettamente planificate, i supplimenti di vitamina hè stata tostada, l'alimentu sarà monotunariu.

Hè vugliu à passà solu se esta scelta hè principevule per voi, è sì prestu à mudificà u vostru modu di vita .