Puderaghju a latta per a notte?

Ogni oghje è dunque, da a st'eranza nascita è a quistione di se esse possi beie latte per a notte hè attivamente discutitu. Di solitu vene da i neòfits di un stiltu di vita sana , chì pare chì hè megliu esse rinunziatu quasi tuttu, è questu hè solu u più sanu. Ma hè cusì cusì?

Effiani à a perdita di pesu

Ahead di u party anti-dairy pentanu u pesu. Cridennu chì u latte, sopratuttu di notte, cuntribuisce à un settore di pesu eccessivu. Questu, veramente, pò esse veru - basta chì una persona pò essa un litru di latti per a notte, cù fatty approaching a good cream. Eccu, u fattu, u risultatu pò esse micca impurtante: inchieru, assai calori, grassu, lactosa, etc. Ma s'eddu si parra di u latte imparu per a notte, in quantità nurmale, i so prestazioni è i danni sò sempre cunsideratu da un altru angulu. In un vetru di pocu latinu grassu, i beneficii sò più grande ca in una tazza di tè cun biscotti.

Influenza nantu à u sonnu

In questa mena, strangely enough, ci sò spessu disputi. Pariate chì tutti hà amatu per un longu tempu: u latti cun u melatu per a notte hè un benefiziu per quelli chì anu difficultà per dorme. Un cerveza bevande calata contiene triptophan è sguassà sguassà a tensione, facennu fastidà u sonnu, è sughjendu più robusti. Per parechje persone, u latti quattonici per a notte hè a suluzione à u prublema di l' insomne .

Ma, sicondu generalmente hè ghjucatu, ùn ci sò nisuna regule senza esurtazione: ùn ci hè persone chì in u quali u influenzi di u lettuce cum'è diureticu, invece di un sonnu tranquillo è salutu, hè necessariu, spessu cumandate in u circondu. Per via, u meli per questu effettu hè abbastanza capacitu. Allora sta quistione devandenu esse resoluzi individually.

Sugnu bisognu di latti?

Ci hè una altra versione chì a lactosa cuntenuta in u latti, dicenu, ùn hè micca digerutu in adulti. A quistione hè contruversa, assai nutizzionisti cose chì una ipotesi ùn cumparisci micca à a realtà. In ogni casu, si qualchissia ùn faci u bè di u latte, questa persona, indisputabilmente, ùn deve micca bevi là di notte. Ci hè, per esempiu, sensazioni di disgrazia in quelli persunalizati chì anu sdivillati l'acidità di u ghjocu gastru. Hè, a quistione di se esse uttívule per aduprà u latti à a notte ùn hà micca una solu universale, è tutti avianu a truvari la risposta, guidata da u so state di salute è e so propria preferenza.