Cumu piacinu à l'acqua?

U Cucumari sò 95% d'acqua. Hè per quessa chì, sè vo vulete acquite stu vegetale sapienti è micca amara da u to giardinu, vi putete acquistà cù l'acqua. Da questu articulu sarete amparatu di fà cose d'acqua è di furnisce di cucumari in u crescenu in un invernu è in a pianta aperta.

Chì data di u ghjornu hè megliu per pumiri di l'acqua?

U tempu più ottimu chì hè necessariu di l'acqua l'arbusti di pepini hè cunsideratu cum'è prima oghjeghja o sera. Sì l'acqua da dumande, hè assai impurtante chì l'acqua nantu à e foglie hà tempu di seccu prima chì u sole parte di crede. Inutili, a pianta serà cremata. U tempu di rivolta à a sera hè calculatu per quandu l'umidità hà assorbutu prima chì si falla in friddu in a strada. Sì dapoi troppu tardi, pudete pruvucà e razzi.

In un pernu qualchì tempu, i pepini pò esse acquistatu nantu à u principiu di aspersioni in a matina è à a sera. È cù un fretu friddu o durante a staghje in chiuvuli, à u cuntrariu, l'acqua s'hè riduzzione. Questu hè dovutu à u fattu chì u cucumu hè una pianta tropicale cù e razzi chì si trovani vicinu à a superficia di u tarritoriu, per quessa ùn ùn si sperforeghja l'acqua di u locu.

Cumu piacinu à l'acqua?

Per cucumari, l'acqua calda, stannu (+ 15-20 ° C) deve esse usata. Per ùn avè micca fattu per causà danni à e piante, l 'arradichera si deve esse realizatu da u regnu a través da u nebulizatore. Questu avete l'aiutà à prevene à l'denudazione di e radichi è a compacciazione di u territoriu. Se, dopu à tuttu, questu succorsu, hè necessariu di muzzurariamente l'arbulu, smintendu a so basa à a folla cotyledonous.

Se ùn avete micca un pulverizadoru, quandu l'acqua, avete bisognu chì l'acqua ùn sparghje micca cù una forte prissione è u chjò ùn falà sottu à a razzi. O pudete pruduce dinò in i ranchuli fattu trà i letti, chì da esse avà da esse coperto .

Quantu volte à settimana per pumiri di l'acqua?

A quantità di regruzzioni necessariu per pepivanu dependa u locu di u so cultivamentu, e cundizioni climatichi è u periodu di sviluppu. Fighemu cunziddi tutti l'opzioni separati.

Quantu volte à aghjunghje pumiri in u duminiu apertu?

Dopu à u pianta, i pianti o piantini di pumini sò stati diluciuti cum'è a capa di u latru siccà, appruntatu ogni 5 ghjorni à una rata di 8 à 9 litri per 1 m & sup2. Un tali regimu deve esse sustenevule prima di principià per fioru. Dopu frà l'arbuli di fiori, avete da cambià à riei una sola simana.

Durante a furmazione di i ovari è u fruttu attivu, u cucumu necesita una regina abundante. Hè ricunnumintatu à cumportà ogni 2-3 ghjorni, aumentendu a quantità di acqua à 25 litres per 1 m & sup2. In un veru sestu, per aghjà l'umidità di l'aria, hè cunsigliatu di furnisce cuntinenti cù l'acqua in e nave, o da rinfriscanu foglie da u regnu.

Dopu qualchissia chjaia, ùn sia micca stata rifurmata. Pudete esse rinnuvatu dopu chì a cima di u latru hè seccu.

Quante volte l'aghju cuminciassi in un invernu?

In i cundizioni di un invernamentu, hè assai impurtante ùn mancassi cun rego, perchè ùn ponu influenzallu in modu di u fruttu in u futuru. Hè megliu per l'irrigazione in i cundotti per usà sistemi di irrigazione di gote.

In quantu in u giardinu, i cucuzzeli ghjovani crescenu un reginu moderatu à a tarifa di 4-5 litri per 1m & sup2 leite cum'è u latru sicchi. Duranti u pezzu tutale tutale, u territoriu duverà esse indurizatu ogni 2-3 ghjorni. Allora l'acqua hè ricumandatu per esse fatta tutti l'altri ghjorni, vendu 9-12 litri per 1 m & sup2. Se a strada hè assai calda, u cucumu precise una humitate extra, perchè pudete passà a sera à l'aspra. Per quessa, a regule di acqua nant'à u periodu di sviluppu duverà esse ridutta per 2-3 volte.

Inoltri à l'acqui, per un bonu fruttu, i cucuzzeli necessanu l'intruduzioni di fertilizzanti. In tuttu per u cultivo hè à 5-6 alimenti. Aduprate per elle seguenti fertilizanti organi è minerali (soprattuttu di fosforu è potasio).