Avemu bisognu à refugià per ellu?

Oghje ùn hè micca solu una bella ora di l'annu. Per i patroni di duminii di duminii è dumèstichi, marca a preparazione di u giardinu per invierte. Un magnificu rapprisentativu di i coniferi - thuja - necessite ancu l'attenzione di u patrone. Ma s'ellu hè necessariu di ricusà l'avete per l'inguernu - questu chì spessu excite jardinieri.

Avemu bisognu à copre per l'inguernu?

In generale, in parechji spazii una pianta ornamentali ùn hè accettata. E questa, per una banda, hè cumprenda. U fattu hè chì l'arbre cuniferu hà un bonu livellu di resistenza à a sicura. Ma à u stessu tempu, ci sò situazione chì ùn ci hè micca dubbitu se esse necessariu d'insulse u thuju per l'inviu, ùn deve esse:

  1. Prima, si tratta à e piantini è i picculi d'un annu. Esse dopu u trasplante dapoi, u thuja pò patevi u ghjàldu. Pericotiche è credenze, sviluppatu da u sole di u sole in u invierno. In modu, sò situazione freqüente chì i quandi invienni hè micca neve in rigioni cù i ghjàllichi sfarenti. E poi, i radichi di thuya, anche adulte, chì sò in u locu friddu, pò perisce.
  2. Siconda, u sustegnu prutege a corona da deformazione di a corona in u ventu forte o da i grandi nevicate.
  3. Tercero, cù l'avventu di i primi rachi di u sole, i ghjovani rizeghjani cumencia à cultivà in a thuja senza shelter. À u listessu tempu, u sistema radicali hè spessu sottu u restu, cum'è chì a tarra ùn hè micca rinfigurata. In u risultatu, i aghjunti è u zucchero a pèrdite umidità, è a saturazione di u solu da a terra cù e radichi ùn hè micca occultatu. Tali dissonanza spessu conduciu à a deshidratazione, un cambiamentu in u culore di i aghjunghje, in a so securità è a morte pussibuli.

Cumu quandu quì refugiate per l'invierno?

Se decide di prutezzione di bellezza di cunifiere, ricumandemu chì vi parechje parechji matessi. U fattu hè, u refugghiolu dumandassi parechji parti di l'arbulu, i dui rami è u sistema radicali:

  1. Prima, malatie o altra vegetazione sò sbulati da a pianta.
  2. U troncu di l'arburu hè cupartu cun una capa addizziale di terra o mulch (paglia, serratura).
  3. Dopu à questu, u cumbugliu hè tutta sana cù una strata di burlap o di tela mutaghje.

Se parlemu di u mese in u quale per refugià per l'invierno, ci sò parechje scelte:

  1. Sprucià u capu di mulch per gastru più in settembre-urariu prima di l'iniziu di fretu.
  2. U rinaghju di l'arburu pò esse realizatu à u stessu tempu o cun una forte deterioru in u clima. Sì l'invernu era nevicata è ùn avete micca valori di temperatura minimu, ùn vi scurdate di caghjà in u primu mumentu da i raghji di u sole. Hè necessariu per impediscenu u crescenu di corruzioni è l'evaporazione eccessiva di l'umidità.