Quandu u zitellu sperma "Mamma"?

I parechji di u zitellu sò aspittà à u mumentu quandu ellu dicerà in a so prima parola . I sperti chì l'oghje ùn sò micca un calendariu unicu data per l'iniziu di l'avvenenza di parlà in i zitelli. Certi babotti cumminciarunu a diri la parola "mamma" quandu avete fattu giustu 6-7 mesi, mentre que altri silenzienu à 1,5-2 anni, furzendu i paisani à preoccupari.

Quandu u zitellu conscientemente dici la parola "mamma"?

Tanti zitelli (sicondu parechji, u 40%), a prima parulla chì dicenu hè "mamma", mentri l'altri figlioli inizenu a so cumunicazione cù l'altri cun una dumanda categorica "dà" (per centu 60% di i zitelli). I paisani anu da sapè chì u zitellu annunzià a parolla "mamma" quandu ogni passatu di u sviluppu di parlà, cumprendi babble attivu, imitazione in a entone, maestru di una varietà di variate cumminzioni soniche è imitazioni sante di sentenzi passanu.

Più spessu solu, i zitelli chì cumincianu prestu (à 6-7 mesi) dicenu chì a parola "mamma" fanu inconsciente, è solu per l'annu, u zitellu pienzi madre deliberatamenti quandu deve dettu qualcosa.

A cundizione principale per l'evoluzione normale di u discorsu di u zitellu hè una cantina sufienta di cumunicazione diretta. U sviluppu di u discorsu di u zitellu hè custituitu di duie cumpunenti: pussessu passivu di a parolla (capiscenu un altru parolle d'altru) è cumunicazione attiva (parlante). E ciò chì hè impurtante hè chì senza un prupiziu adimatu di vocabulariu pasivu, un discursu attivu ùn sviluppà.

In ogni casu, parechje marche si ponu dumandassi perchè u zitellu ben-sviluppatu ùn sia micca "mamma" in qualse modu. Eccu, i pussibuli individuali di u sviluppu di u zitellu sò pussibuli, chì hà un vucabulu passiu assai estensivu è ùn principia micca à utilizà attivu.

Cumu insignà à u zitellu per di "Mamma"?

  1. Cuminate cun u zitellu, avete aghjomellu cù i vostri accerbriti cù a parola "Mamma": a mamma si caminava, mamma ti portanu, etc.
  2. Attrezzu cù u zitellu à sviluppà i ghjuculi paralleli: agisce dopu à e mani e dumandate "Unni è mamma?". Assicuratevi d'avè incuragitu à u zitellu per a risposta bè cù ellu.
  3. Pruvate micca di pèrdite i desideri di u zitellu, permettenu d'amparà à dumandà per quellu chì hà bisognu, da esse dichjaratu rapidamente e so primi parolle.