Cumu insignà à un zitellu contà?

Avete sognu di cultivà un genius-mathematician? O, almenu, avete insegnenu à u to figliolu per andà à a tenda nantu à i so propii? Puderanu a fundazione di u cuntu pò digià principiatu da l'età di 2-3 anni. L 'insignamentu di i zitelli à i numeri ùn hè micca piacevule è esi pacienza. Ma e mo mamie muderni ùn anu nunda di gattivera! Dopu tuttu, oghje sò parechji metudi chì facenu facilitate per insignà u ziteddu. Vi parvaraghju di elli.

Cumu insegna rapidamente un zitellu per contà?

Reflecting on how to correctly teach the child to count, many parenti prupone introdughjite diversi metudi in crianza, per entrabili in longi ore cù u so zitellu è tamburinu in a so testa numeri differenti. E questu hè fundamentale incorrectu, perchè u moveru di u zitellu ùn hè micca sempre pronta per i calculi lògichi, è ogni zitellu sviluppeghja individually. Cosa da fà in stu casu? Hè assai sèmplice - impedì à u zitellu contà cù l'aiutu di ghjoculi è fun! Ma per principianti, qualchi spiegazione impurtanti:

Allora, a prima volta chì inseguite u zitellu per cunzidira di utilizà u latitudine quantità di i numeri:

  1. U fattu chì tù è u zitellu sò cunsiderate, avete interessante da ellu. Aspettate finu à chì u zitellu hà un bon di l'umore, è offre un ghjocu novu: "Cumpiate i vostri pierre. Eccu un passu, ma a seconda perata. Tutti avemu dui peri ". In listessu modu, pudete cuntate dete, pensi, occhi di mamma, stivali, positi nantu peri, etc. Sì u zitellu chì pensa, u principale ùn hè micca d'interferiscenu cun ellu, ma per dà un insight à induve è quanti membri è l'ogetti chì hà.
  2. Dopu dui anni di u zitellu, pudete amparà u contu di trè temi. In u cursu pò passà autucratichi, scala, paesi, seduta nantu à a fence è i membri di a famiglia. A cosa principal hè chì u furmazione si faci in a forma di un ghjocu. Comu quantità possibili, parle cù u to figliolu ciò chì vi vede. "Quì sò l'acelli chì sò assittati annantu à a fasa. Unu, dui, sì, ci sò trè ochji! Eccu, ci sò trè occhi, "etc. Se leve i fiori di fiori à a notte, uttenite cum'è "Teremok" o "Turnip". Puderanu esse cunsiderati erume è in u cursu di l'apprendre à custruisce un numme in a testa. In u futuru, questu avete aiutatu à insignà à u zitellu per contà in mente.
  3. L'ultima etapa di sta stadiu hè u mumentu chì u zitellu ùn cumincià à cuntà sè stessu. Dopu avè vistu qualchi elementi interessanti, offerta u zitellu: "Ben, cuntate quantu ...". Se u zitellu ùn vole micca fà scienza di u curu, ùn insistè micca. Quandu ellu interessa, ellu ferà a prossima ora.

Stage duie. Cumu insignà i figuri di i zitelli?

  1. Sapendu cumu si parechje parechje hè ancu assai impurtante à averete cuntestu. Pudete principià cù a compra di un poster cun l'imaghja di numeri. Hè desideratu chì quasi vicinu à ogni numaru eranu l'ogetti illustrati. Per esempiu: 1 è vicinu una uva, 2 è seguenti dui pesti, ecc. Call the numbers and show the child it on the poster. Pudete dumandà questu modu finu à chì u zitellu hà abbandunatu. In seguitu, ellu stessu si avvicinassi à u cartillariu, è u portanu à questu. In u risultatu, u zitellu ùn sappi micca solu cumu si prisentanu i figuri, ma ancu chì sapete quantu articuli sò quessi o detta questa designazione numèrica.
  2. Un libru cù un accessu elettronicu. Un travagliu cusì maravigliu di u nostru tempu si pò cumprà in ogni libreria. Ùn cuntene no solu u dibujimentu colore di ogni numaru, ma ancu l'accumpagnamentu di u sonu. Cumu un ghjocu ghjucatu, u zitellu si tratta senza a vostra participazione è l'effettu di questi ghjoculi saranu evidenti.
  3. Una scelta bona nantu à l'appruntà numeri cù u zitellu hè di disegnu. Pudete prima puderebbe gràzate una figura, è u zitellu hè invitatu per scrive u numeru di e pezzi ugale per questa figura. Allora, per contru, pudete sculastra, per esempiu, 4 cubbi, è u zitellu deve a rapprisintà u numeru 4. In u prucessu di questu jocu, u zitellu visualmente vede a corrispondenza entre l'ogetti è u numiru chì appartene à u so numeru.
  4. Un'altra manera simile di manera di trasfurmà à un zitellu per rende rápidamente - raffinamentu è rizmi utteri. Mentre site un disegnatu, u zitellu usa a memoria primaria da a so età. Dopu, dopu avè l'impresa di rimi, hà da pudè riprodite a so stampa in a so testa. Eccu alcuni exempli di sti versi, chì ponu esse rializate in carta, è poi memorizzati:

Una volta, dui mani -

Facemu un mortuiusu!

Trè quadru, trè è quattru,

Dacciamu a bocca più larga!

Cinque - avemu truvatu carocchia per u nasu,

Avemu truvemu e lanterni pà l'ochji.

Sei - facemu noi u nostru capeddu.

Dienti riri in noi.

Sette è ottu, sette è ottu,

Vulemu dumandallu di ballà.

Nine - ten - snowman

À u capu - un battimane!

Bonu, u circu!

***

Emprinzemu a nostra storia:

Una volta un tempu un gnomu - questu tempu,

Dui: u nano avia un pettu,

Triu: ci era qualcunu chì avianu vivu - fat-tuk!

Quattru: questu quì

A notte scappau à u swamp!

Cinque: elaburà u cane,

Sei: u nostru nano ci era pigliatu!

Sette: u nanu scatinò in u ventu,

Vuitu: l'owl d'águila!

Nove: qualchissia era scantatu,

Ten: ellu scacciò in u troncu!

U nanu pigliò u casu di pettu,

Finu à a matina, durmiu tranquillamenti!

Cù l'aiutu di stu ghjocu ùn solu ùn aiutà u zitellu ricordate i numeri, ma ancu facilmente risande di a quistione di cumu l'insignallu di cuntà in a mente. In generale, quellu chì scelta sceglite, ricordate chì in forma di u ghjocu, u zitellu averà infurmazione nova assai più veloce. A più bella e più tranquillamente a vostra lezioni serà, u più efficau u risultatu sarà.