Sguassu di spoilsi per u sali

Salt si usa in magia per diversi rituali. Aduprà è magia bianchica è negra. Salt ùn pò micca solu esse utilizatu per rinfreserà l' espurtaggiu , ma ancu applica ancu. Ci sò parechji rituali cù u pruduttu.

Rituali di spoilsa cù u sali in una padedda

Questu ritu aiutà à decisà se esse esse una intervenzione energetica nè negativu o micca. Hè necessariu di cunducta più vicinu à a mezzanine cun un cielo chjaru. Pigliate una padedda a padedda, fremo, è po cù a manu delittata pigliate un salottu è a pezza in a padedda. À 20 minuti. aduprà in alta voce se ci hè corruzzione. Pudete truvà a risposta bè nantu à a panella. Sì nunda ùn passa è u salinu, solu un amarillo, ùn ci hè nè negativu. Quandu a salta ci hè negra, pops, pops out of the frying pan, è u fume hè ancu questu - sò questi signi di spoils. In questu casu, u salinu deve esse ghjittatu sottu à l'arbre, andate à u celu, cunte 21 stanzi è dumandate à e Forzi più avanzati per punisce u tortu.

Salinità mudificà u cambiu

U rituali hè basatu annantu à u fattu chì una persona spusta una altra persona à u salitu. Per u rituali, pudete aduprate micca solu alcuna salute. Pudete cuntalli un ghjornu. Pigliate un platu è sperate u salinu, fate una foto nantu à queste o una persona, nantu à quale dalle a faccia alta. Cù cù un pocu di salitu è ​​inserisce una candela d'eglise. Chjama a candela è leghje a cuspirazione di i salchi di purificazione da spoiling:

"U puditu hè ghjucatu, ci hè un casuatu convenientu in questu, in u casottu questu ghjule hè propunerazione, sì, i prublemi cù i peccati è i maldi si guardanu. À l'omu mortu, i ghjucàvichi camminanu longu i camini chì sò coperto, ma e culpèvule di blasfemia è di ghjucà à a ghjente. U mortu hè persone è ùn sape micca chì i peccati i pecchi sò creati through ellu, ellu dorme, a so morte hè obsolescente. A questu ghjuvatu, aghju mandatu in silenziu l'amminute, cum'è in un (nome) blah blah, spusta à mè à un casottu, sponde u spoiler, manghja a vita, vita è vive, ùn vede micca a luci bianca. U mortu chì mi sentu una sacche di salinu, aduverà torna senza pagamentu, à quale l'aghju pigliatu - per truvà un novu duminu necque. Ciò ch'e dicu hè ciò chì farà. Amen ".

Aspettate finu à chì a caghjula credenze è poi strappate a cera cù u sali in u fazzulettu è lasciate in un locu fugliale, dicendu per esempiu parole tali:

"Quellu chì tocca ùn spunta micca, cun (nome) pigliate tuttu è viaghjà cù a blasfemia. Amen ".

U rituali pò esse realizatu parechji volte, finu à chì tutti i segni di spooriscenu sparanu.

Cumu sguassà i salotti di sal di a famiglia?

Per fà u rituali, avete bisognu à i vostri vicini è dumandate u salitu. Sicondu quantu membri di a famiglia, tanti oghji vicini bisognu da circundà cun una tale dumanda. Pettite u salinu sanu in una putra, è l'utilizza pi coccia. Hè impurtante di u salinu, dichjarete ste parolle:

"U salinu cù u salinu, tornu à a famiglia. L'acqua è u sali à quelli chì pruvanu di distrughjaraghju a mo famiglia. Amen ".