Saint Gothard


Ogni stòricu cun fidanzita forte è un grande interessu vi dicerete unu di i truisms - grandi civilisazioni sò furmati vicinu à i junctioni di grande trafficu. U San Gotthard Pass hè d'impurtanza eccezziunale per a Svizzera. I primi sindicati di i città attraversu u lavu Firvaldschetta sò stati furtificati cù l'aiutu di i rotte di cummercializazioni chì travagliavanu di stu passatu di a muntagna. E, per consensus, l'ecunumia di a Svizzera in tuttu hè statu ancu forte. Cu certezza ferma, pò esse affirmatu chì senza i rotti di cummercializazione per u passe di Gotthard, chì culloca u nordu è u sudu di l'Europa, l'alba di stu paisu sorprenente scorrini longa di parechji anni.

Chì ghjè famoso di Saint Gothard?

U passatu di Saint Gothard era cunnisciutu ancu in u tempu di l'antichi Rumani, cum'è unu di i quattru modi i più curtite per atraversà l' Alpi . Tuttavia, era pussibule di passà questa rota solu 5-6 mesi à l'annu. In ogni modu, anche ancu in queste periculu era u periculu da i catigurii. Poniate sottumessi à stu prublema cù l'aiutu di a custruzione di ponti sospizii. U primu pezzu di pietra quì prisintò in u 1595, è corse à u fiumu di u fiumu di Reus. Hà purtatu un nomu assai specificu - "Ponte di Ghjurnata". Sicondu a legenda, in a custruzzione di questa struttura participò quarchumentu, è in ritornu dumandava l'anima di i primi chì u crucianu. Inoltre, i paisani ingenuusi anu passatu da u ponte di una capra, perchè u diavulu fù partutu senza beneficiu. In onore di sta legenda oghje nantu à a roccia vicinu à a basa di u ponte sò duie figuri in a forma di i caratteri principali di sta legenda.

U San Gotthard Pass hè cunnisciutu ancu in i pagine di e textual history in Russia. In a memoria di i residenti lucali, i ghjorni mancani quantu u cumandante cum'è u grande commander errant A.V. Suvorov hà fattu u impregnable "Devil's Bridge". Hà fattu u so famoso traspendu da u Gotthard Pass in settembre di u 1799. In un pezzu di questu avvenimentu, un munumentu di u grande cummandante hè edificatu quì, è cum'è un signu di memoria è duluri per i morti in a roccia sopra à a gola di u fiumu Ryos, una crucifixi Ortodoxa di 12 metri è stati sculture è, una chjuca era custruita.

In u 1872 u primu travagliu accuminciò nantu à u prugettu di un tretu di traghetti tramiti u Gotthard Pass. In u 1880 hà stallatu un passaghju di 15 km di ideali per l'Alpi, è i primi treni cuminciaru a curriri da 1885. Avà hè unu di i scambi intreprinzii in Svizzera. Quasi ogni 10 minuti sò quì sò trains chì portanu documenti di tunnghjati di maggioni, è un trettu era custruitu vicinu, chì permette passà u passo di San Gottardo.

Informazione pratica

U passiu alpinu di San Gottardo hè particularmente impurtante, ùn solu cum'è un scambiu di trasportu. Hè un corpu di muntagna, parechji cumuni converge, è un sistema cumplessu di fiumi è laghi fa un una di e coperini più impurtanti in Svizzera . U San Gotthard Pass hè situatu in u cunfini di i cantoni di Valais, Tessinè, Graubunden è Uri. Territoriamenti appartene à l'Alpi Lepontinsky. U Saint Gotthard hè situatu à una altitudine di 2106 m, in largu alcuni 38-42 km, in larghezza - 10-12 km. U so pendentu sittintriunali hè un pendentulu sudu, u piccu di a Meridionale hè abrupta è rocca.

Cumu ghjunghje?

Pudete vede u passatu famusu cù trasportu publicu . Un autobus Express opera da Andermatt, chì vi darà u vostru destinazione.