Achimenes - crescente è cura

Ahimenez hè una fiora perenne di a famiglia di Gesnerian. I so parenti più cercanu sò violole è gloxinia . Pò esse u dirittu è l'ampel, ma a varietà di forme è sfumature di i so inflorescenza hè stupente! U cultivo è cura di achymenes hè facilitu bè, ma ci sò parechji sapori.

A piantazioni di iccemi è cura

I Risomi tempan'à a pianta di rizomas da marzu à aprili. Per quessa, i duie azzioni eseguunu realizatu:

  1. Un terrenu cunzistenti di sabbia è di a terra fugliale hè preparatu, ancu chì parechji dilettanti prefettenu a basa di basa di torba cun diversità di disgreganti. À u fondu di u troppu cunsideratu assai, u drenaje hè dumandatu, chì pò esse sprinkled cù a cascaredda di u cascaru fussile si vulete chjudarà u sustratu cù 2/3 di u pome è a diffuseghja nantu à a superficia di u risiziu - à 10 piezzu per 25 cm in u cuntinuu. Quistru cù circa 3 cm di terra, cogliu a prugna cù un captu di film è l'hà stabilitu in un locu luminoso è cálidu.
  2. Quandu u filu di achymenes apparentanu, più cura di a casa hè assuciatu cù regulare regula, spraying l'aria nantu à a pignatta è sdivelli di a terra. Questi fiori crescianu bè nantu à i balconi è loggias orientali è occidentali.
  3. Un mese da a pianta, puderete fà fertilizante minerale cumplessu.
  4. Per fà cresce a bushiness di a pianta, i cunsiglii di i ghjovani rimudici pò esse pelliculate. A strada, i cimi anu da esse sbulitatu è nantu à i zucchini sfulati. U cultivo di achymenes prupone un pocu da u momentu di a furmazione di 2-3 parigli di foglie è cum'è i seguenti parigli crescenu, pò esse ripetuta finu à chì i primi chef prisentanu.

Riproduzione è cura di achymenes

Cumu a pianta creci, ponu esse mandatu u trasbattimentu. Per pruducia ùn hè micca difficiule: hè abbastanza per l'acqua di a pianta è di turnà a vanda in bocca, extrurendu a fiorita cù u fugliore di a terra. Ùn scumpressate u vechju duminiu, mette in un pezzu novu è impone a cantina necessaria di terra. U trasplante ùn deve esse realizatu nò più tardi à a mità d'aostu, perchè in questu tempu a pianta hè già cuminciava di ricustruisce per un periodu di reste. A ripruduzione si faciule da risicenzi è ripiechi, è di folla individuali. In quantu in staciunità, ùn sò più tardi à l'aghjenti di l'aghjunghje in u pianu, o di piumare di turf. Qualchidunu preferite aspittà per l'aspettu d'i radichi in l'acqua, ma i sperimenti cunsiglienu per ancu usà l'invernamentu.

In 2-3 mesi unu o parechji risicultori formanu, chì puderanu darà risultatu di novi fiori in a staggione dopu. Ci hè una chance per raccumannucci una foglia separata, ma hè un prucessu assai longu. Cù l'avventu di u vaghjimu, a pianta adatta di piuma, è a so parti aeree a cumincià à marchjà è muriri. À questu tempu u regu hè riddue, è in uttroghje ferma in tuttu. Per introduverà i fertilizante cessate in settembre. Quandu tutti i rami sò siccati, sò sbulicati, è i risizii sò rimanighjati per u almacenamiento. Ci hè dui maneri di mantene i tuberi finu à a primavera, quì sò stati: Comu unu di l'opzioni, u prugnu cù e radichi hè eliminatu à una stanza induve a temperatura si mantene à + 10-15 ° C. Ogni misi sò chjappi pocu umidificatu.

A second optionu hè assuciatu cù a rimuzione di i risizi da u tarritoriu, asciucatu è l'arregistramentu in sacchetti di zip, induve securite vermiculite o turf hè aghjuntu.

Quelli chì ci interessate à scaccià i Achimens sò dettu avè chì avè esse fattu prima di e primu ghjàlitu. Ci hè stati guardatu à una temperatura di + 12-18 ° C. Ùn deve esse riabilitatu, ma da u tempu à tempu u cuntenutu di e sachets deve esse verificatu per e malatie fungi. A fine di u frivaru, l'Ahimsens svegliatu è da esse averanu bisogna à furnisce a temperatura è l'umidità necessària, trasplantanu in terra fresca è mette à a luce.