Raspberry negru - pianta è cura

A diffarenza frà i lamponi è u rossu, in più di u culore, hè chì ùn dà micca una radica, sparghje micca praticà è ùn hè micca attaccatu da e parche, ùn si sdurata quandu si sviluppa, ùn teme a sequenza, deve esse curazione è fructifica prima.

Quandu i frissi sò marcanti sò micca disputable à u tarrenu è si abbanduneghja, in ogni casu, per acquistà una bona vittura, qualcosa qualcosa chì deve esse cunnisciuta è questu cunniscenu deve esse cumpletu strettu.

Plantamentu di raspberru fugliale

Per questa cultura hè megliu per ellu scopre e richiervati. Idealmentu, u vicinu di i boni di raspberries negri sò frambii russi, ma hè megliu micca di fà una zarzamora vicinu à elli - ùn pudere micca esse invistiscenu. I pumati, patate, alivi di l'aluberi è l'altri noite sò micca disposti per precursori.

Quandu u pianta hè impurtante d'observà a distanza curretta entre fille è arbulu. Se fessi un spingi sfarenti, i pianti sò beni illuminati da u sole è ventilati.

Un terrenu ideali per i lamponi negri hè fertili è di loam, chì cuntenenu nutrienti è minerali in quantità suffine. In u territoriu ùn ci era micca stagnazioni di l'umidità, deve tene u calore bè è sia respirabili.

U prucessu di vegetazione in questa pianta principia bellu prima. U megliu per u pianta mobbuli olii hè prima primavera, in u vaghjime ùn sò micca ind'i chjassi, postu chì l'armati ùn pacenanu micca friddi, in particulare in u primu annu.

U fossu deve esse fatta circa 0,5 metri d'altitudine, anch'ellu deve esse almenu 40-50 cm. Primu cumprà u mischju di carbucale è humus da 20 cm, poi poverà cù l'acqua è solu à rizzarà e razzii è posanu una ciorna in u fossu. , l'asciugate cù a terra cun senti è u fertilizzante cumpletu è torna pour pour.

Dopu à stà si sviluppatu, cura di funghi fugliale sò cunsigliatu, riabilimentu puntuale, ligami, sppesi, alimentazione, preparazione propria di l'inguernu.

Variità pupulari di frambuesi negri

In più di a variità generalizata di "Cumberland" ci sò altre variità interessanti equitivi di muglieri negra: