U mudellu di u sistema solidu cù i vostri mani

U primu idee di ciò chì u sistema di u solar hè, i figlioli ricevenu in l'età preseltamentu iniziale. Tentannu à suddisfà l'interessu irrepressibili di l'"paffi" pocu, i duttori à dì imberbe nantu à u misteru è misteriosu cusimu, i stessi è pianeti, cometi è asteroidi. In più dettu di e liggi di l'universu è l'unità astronica basica, i zitelli sò oghji acquaghate in a scola. A maiò parte di u prugramma hè dedicatu à l'estudo di u sistema di u solar. Di sicuru, per fà una intrepretazione corretta di ciò chì hè micca hè faciule, perchè i maestri recursanu à l'aiutu di i meddi improvisi è l'implicazione parenti. Oghje, vi cunsigliarete cumu fà un mudellu di u sistema di u solar cù e vostre propriu mani, perchè u vostru figliolu ricevi dinò cumpagnie.

Classe maestru nantu à u tema: "U mudellu di u sistema solidu cù e so mani à a scola"

Sera surprised, ma di cunfurmà un mudellu di u sistema solidu cù i vostri mani sò assai semprici. Aids, un minimu di tempu è una pocu di pacienza, è a to criau hè prestu. Allura, mettite sottu:

  1. Pigliemu l'anticu ghjurnale è uveraghju in una bola.
  2. Allora aghjustemu u nostru fustu cù l'acqua è pruvà a dà una forma sporca regular.
  3. Giru, u rollu di ghjochi in ballu resultanti.
  4. L'aghjunghjeghja cù l'acqua, strintaghja è seguite per formar una bola.
  5. Per riparà a forma desitxuda, appricà una picca cola in a superficia.
  6. Allora, in verità, u primu u so primu pianu hè prestu.
  7. Facemu u restu per u stessu principiu, pruvate d'observà e proporzioni cù u rispettu à u grandu.
  8. Allora mandemu à i nostri planeti per asciugà è cumincià à preparà spazii ultraminu.
  9. Pigliate un pezzu di plywoodu ordinariu è tagliate fora un circhiu (vede u grandu di i pianeti risultati).
  10. Dopu, adornate u circhiu chjaru cù un pittatu blu scuru. Dopu chì a pintura hè stanca, pudete metterà e stelle è e custellazione nantu à u nostru discè divinu.
  11. Regresu à i nostri planeti: dicura è produce per Saturnu un anellu di cartuni.
  12. Avà accade à a parte finale di u burlatu cù i pianeti di u Sistema Solar cù i nostri mani per a scola - arretava i pilche nantu à u discu cù l'aiutu di venti (ùn avemu micca scurdatu di l'ordine curretta di i pianeti da u sole: Mercuri, Venere, Terra, Marte, Jupiter, Saturnu, Uranus, Neptune) .

Comu pudete vede, fà un mudellu cù i pianeti di u sistema di u solar per i zitelli cù i so propri mani ùn hè micca difficiule, u più chjaru hè a patience, è avete, sicuru, u successu.