Paris Fashion Week 2015

A relay race modesta di u 2015 hè stata completa, è i dimustràti più significanti dimustrà i so cullezzione in a stagione primavera-estiu. Di sicuru, senza novi stili, culori, siluette ùn avete micca. Hè sti decisioni stylistiche chì prestu prestu e marchi di u mercatu di massa, chì significa chì hè ora di ricurdà u vestitariu, adupratu cù novità tema. Molti boli di moda cuntribuiscenu e so cullezzione à a moda in Parigi in 2015, ma Valentino, Louis Vuitton , Chanel, Alexander McQueen , Givenchy hà pigliatu a più critica.

  1. Collection Valentino . L'era di a digitalizazione universale è di informatizazione, secondu a moda di u disignu di sta casa di moda, abbitava l'umanità. I Dreamers è i veri romantichi avè sentu limitatu. Hè per quelli chì a casa di Valentino hà criatu una suntuosità di vestiti di primavera-stili d'altri, chì hà maravigliatu cun una bundanza di lacce, bordatura inglese è pastellanza ombra romantica. Una feminità intransigente!
  2. Chanel . Per parechji dicennii, Haute Couture in Parigianu hè stabilitu da i diseggituri di Chanel, è u 2015 ùn s'hè micca diventatu una eccezzioni. In Karl Karl Lagerfeld, chì ghjova u gruppu creativo di disinfettori di sta casa di a moda, hè spiriminteghja cù una tweed. Pariate chì l'interpretazione di questu materiale hè stata nunda di novu, ma i stampi monocromi chì Lagerfeld hà usatu in u 2015 hè stupente! Forsi, in u 2015 Chanel hà criatu a cullizzione più dinamica è pratica in a storia di a so esistenza.
  3. Collection Louis Vuitton . L'abbundanza di culori di luce, pezze naturali, stampi scandinavi è silburi laconii - ponu scurificheghja caratteristiche a cullezione di vaghjimu è inverndu di Louis Vuitton. U vistimentu di moda in Parigi in u 2015 si tenia in una paràbula approprita - un podju biancu nè, un mare di centri brillanti. Hè evidente chì i diseggiani vulianu pittura fresca in i fiori in colori brillanti.
  4. Collection Givenchy . Stampa di moda Paleta di culore di Givenchy, caracteristique per a tempesta d'oghje è invernu, hà cambiatu in ligna. In ogni casu, in a nova interpretazione, i culori neri, marroni è grisici sò parechje uriginali. Questu hè stata assicuratu, grazia à petra stampe incù elementi intimi staggiunati. Medievolite e vestiti, capigliotti è pantaloni anziani, ricordati di "banane", hà ricivutu una nova vita.
  5. Collection Alexander McQueen . U eccintricista ùn si distingue da i so principiu, suggerisce chì e mutanni ponu vistimenti luxurioso chì ùn devi micca micca indiferente. Ricami cusì, penne, fringe, multicapa, abbunna di flutzi è ruche - a cullizzioni d'Alexander McQueen sorprenderà a donna più sofistia di a moda!
  6. Stella McCartney . Stella McCartney cuntinua à pruvà cù un stilu monocromu. I mudelli creati da un talentu designer sò distinti per a praticevule è l'eleganza. I siluuli diretti, i linii chjaru, u decoru minimu creanu un sensu di "seconda skin", chì ùn voi micca vulete sparà.
  7. Chloé . Per i disinatori di a casa moda Chloé, a staghjoni di friddu ùn hè micca scusa di rinunzià vestiti d'aire. A nova cullizzioni, dimustrata in a Paris Fashion Week, presenta chiffon longa è vestiti di sita, pantaloni à longu. U muttu di a cullezzione hè u romanticismu, rinforzu, ligerezza.