Allergy à ragweed - trattamentu di i mètudi tradiziunali

Ambrosia hè un incù disubbidienti à parechje persone. In u piccu di a piantazioni di a pianta, a ghjente aduprà dà un certu minimu di i sintomi d'allergii. Oghje, sò parechje manere di trattà a reazione di u corpu à a pianta in casa senza recumamentu di drogu. I mètudi più frequenti è più pristoniali di l'alergia à i polensi ragweed sò presentati in u nostru articulu.

Metu folki per u trattamentu di l'alergia ragweed

  1. Aranciu è zucchero di limonu . Pigliemu dui oranges è una mità di limonu. Squeeze cù a manu o in un spedore è mette in a fria. Dopu dui uri, pigliammu u zuccaru preparatu da a fretura, aghjunghje una cuchja di meli è un coppiu di cubbi di ghiaccio. Pigliate questu bea vegetariana è savura media ora prima di un lunch ogni ghjornu. U zucchinu di citrus fruitu aiuta ancu aiutu à mantene a grande immunità à i friddi.
  2. U casgiu di l'Eggshell . U pezzu di u fugliu di u fugliu da 1/3-1 / 4 ciudicore cù l'aghjuntu di dui zipre di zucca di limonu hè stata prima di manghjà. Se u zitellu hà allergiziu, riduce a dosa duie volte. Inoltre, u cascaru di ova hè una prima fonti di calcium naturali per u vostru corpu.
  3. Zuccheri di zuccherinu cù u melu . Pigliate deci fasci di apure, rinsegna bè cù acqua fredda. U passà per un macinatu di carne è struisce tuttu u ghjacciu in un vetru o un pianu profatu. Ci aghjunghje parechje cullenade di u meli, mischjà. U mischju prestatu hè cupartu cun una tapa è ponta in a fria. Pigliemu trè zuccarati trè volte di ghjornu dopu à pranzi. L'apière hè un pruduttu univirsu, per quessa micca solu l'aiuta in a lotta contru l'allergii, ma ancu di migliurà u metabolisimu di u salinu.
  4. Decozione di nettula . Per preparà u calde piglià una cullette di nettita secca, fate in una pienza, pour un vetro d'acqua fogera, fegate nantu à un focu lento è fervente per 10-12 minuti. U calchinu hè stata chilada una culloca sottu à pranziari cinque volte à u ghjornu. U trattamentu cù un caldo d'ortiga darà un forte immunità, perchè cuntene una gran quantità di acidus ascorbic.
  5. Infuzione di aghja di pinu è rose mazzo . In un caminu à traversu u parcu o u foresta, aghjustemu un pocu aghju di pinu. In casa l'avemu lavatu è finamente finiscenu cusì chì e 5 cullizzioni sò ottenu. Pouru a mutazione resultante à una pignata. Aghju agghiuncite duie cullettes di u mandru crushed. Rete cun un litru di acqua fogera è fassi nantu à un focu per 10-12 minuti. Filtrà l'infuzione resultante per una gase. Aperta in u ghjornu. E persone cun e malatie di i tratti respiratorii sò sempre cunsigliati per camandà in u pinu, l'aria ùn sò micca solu puliti, ma ancu terapèttici. Cusì sanu per un passaghju.
  6. Mummia . Mummia si usa in a medicina famigliali. Stu cuncessu naturali favurèvule perffè tutti i prucessi di u corpu è guariscenze da parechje malatie, cumpresa l'allergii. 1-2 grammi di mòmia hà versatu 100 ml d'acqua foglia. Pigliemu a matina è à a sera, megliu nantu à un stomacu vacanti.

L'ugliu di ragweed si trova in a primavera è l'estate. U trattamentu cù decucuzione vegetale hè megliu di cumincià prima di fiorente, i.e. di l 'inguernu. Cù l'ingesta propria di decoccorsu, i sintomi sò diventate micca aggressivu, chì farà facilmente a vostra vita. Dopu a caminari, hè cunsigliu per necevarè a mucosa di a bocca è u nasu cù l'acqua rinfrescante. Inoltre, ùn ti scurdanu di nutrimentu propiu. Pensà à ridivà di l'allergii à i metudi di rague, ma ùn hà micca impussìbuli, ma di rinfurzà a reazzione à a fioritura è di i gattivi di i ghjorni bè ghjè pussibule.