Natalya Vodyanova falla tutte i so figlioli

Natalya Vodyanova ùn hè micca solu un supermodello famoso, ma dinò un filantropo, attivatu in attivitati soi attivu. Questu ora, hà decisu di susteneria a marche climaticu in Parighji è presenta i so figlioli è a figliola per l'iniziuzione.

Tre trè ghjovani è una zitella figliola

Vodyanova, anche a so prufessione di mudillazione, ùn hà micca postatu u nascita di i zitelli per più tardi è quattru volte diventenu una mamma. Da u matrimoniu cù u aristocraticu britannicu Justin Portman hà figlioli Lucas è Victor, figliola di Neva. U patri di Maxim (u zitellu più chjucu di Natalia) hè u biljanti Antoine Arnaud.

Cridendu à i zitelli, a celebrità pruvò per protettassi di l'attinzioni di a stampa, cusì i so ritratti aparicenu in i media pocu raramenti.

A decisione di fà un bon travagliu, u supermodelu sustinia una scuperta utilità è amparò i fannini sò prupinu grown-up.

Leghje ancu

Caring for the Earth

Natalia hà dettu chì a so famiglia ùn hè micca in Parighja in ogni ghjornu, ma ùn impedisce micca di unisce à Climaticu March. Ella filmò un video in chì ella è i zitelli turnanu à u parcorsu. A prucissiò ceglia a piccula Maxim, un zitellu di un annu è anzianu ritrova di mantene cun i fratelli è sughjetti maiò.

A stella hà dettu chì hà da pudè infastru in i zitelli un bon esempiu persunale è insegna di a cura di l'ambiente.