Beyoncé ha eclissi tutti nantu à a festa di Ciara

Ciara in una grande scala cilibreghja u 30 anni anniversariu, preparazione di una festa di costume insolita, chì hà riunite i so famosi famosi.

Sera in u stilu di superhéroes

L'urganizatori di a festa era Russell Wilson, nuvellu di a ghjocu annata. Ellu invitò Ciara presunta à una festa in onore di l'premiere di a film.

E vistutu in Batman, ellu dumandò à a so amica per fà un vestitu preparatu per ella da a Catwoman. Per riencarnazione cumpletu, Wilson fighjine un prestitu da u studiu di Warner Brothers in anticipu.

Quandu u carru cun Ciara avvicinò à u studiu di filmatu induve l'avvene era successu, i visitori, chì pruvate ancu in l'imaghjini di supererenti, cuminciaru a gridari "sorpresa" in unison. A bellezza amazed fù divulgata emozamente è fucile in lenti di gioia.

Leghje ancu

A stampa più brillanti

U anniversariu di u cantanti vìnniru vistuti Lily Collins, Serena Williams, Kelly Rowland, Missy Elliott, Joe Jonas, Jennifer Hudson e altri, ma a principalità di l'adupita era inimitatu Beyonce.

U cantante hè stata cun felicitu u so cumpagnariu nantu à a buttrega in l'imaghjini di l'heroina Tempesta da l'"X-Men". Beyoncé hà brusgiata u so capelli, hà apertu u culore naturali di i so ochji nantu à i lenti di lume è pusonu un magnificu costume.