Mattel hà publicatu una seria di dolls Barbie dedicatu à e donne destacamento

Barbie doll hè unu di i ghjoculi più famusi in u mondu. Millione di e zitelli ghjucanu à ogni tipu di variità di sti dolls è, apparentemente, sta tendenza continuà in u futuru. True, i criatori di u pupu blond, sò dispiacissi à mantene oghje è à u Dia di a donna di a Nazione Internaziunale di a Donna prisentatu una seria unica di ghjuculi chì sò prototipi specifichi. Eranu mpurtanti fimmini di u passatu recente è i nostri contemporani.

Toccate cun dolls-copie di Frida Kahlo (artista), Amelia Earhart (pilotu), Chloe Kim (snowboarder) o Kathryn Johnson (fisicu), i mutuelli seranu motivazioni disceglie. Dolls da a serie "Düssen Inspiring", secondu i so autori, ponu esse l'esempiu cusì per a generazione nova.

Frida Kahlo? E unni è u so manubbattu?

Una bona imprese era senza scandalu. A li pupi di u puzzulu Nicolas Adams o di u difendanti di a natura Bindi Irwin, u publicu ùn hà micca datu. Ma u pupu Frida Kahlo fù criticatu per a mancanza di vegetazione nantu à a so fàccia.

Leghje ancu

Iè, a panera Barbie cù a face di Frida Kahlo ùn hà micca antenni è monopravati, è questu scuroghjanu a rivisegazione di Allure:

"Ricertamenti, u mondu sanu parra di tali fenomenu cum'è i capelli di u corpu è di a faccia, discurbe monobrovu. Ma Barbie, u so prototipu fù sceltu Frida Kahlo, s'assumiglia una mucca standard. Ancu monobrow è antenni eranu tracci più impurtanti di l'apparizione di un artista nativu.