Cume dazzle from plasticine Smeshariki?

Dopu à i zitelli anu inghjennate cun quellu cartooniu pupulari, i matri sò racking their brains over com to mold plastica smeshariki per piace i zitelli. In fattu, questu hè nunda complicatu. Sì stati abbinutu di e materialità è pacienza, u nostru articulu di cumu fà una plastica smeshariki seranu utile per voi.

Avemu bisognu:

1. Fà u Owl . Per fà questu, rintra una bola di viole di plastica violeta o lattice du tene di un ovu di pollo. Da a listessa plasticine fècenu guardà l'uce triangulare, è a basa di l'ochji viaghjavanu da plastica bianca. Allora aghjunghje l'armati. Fundamentali per l'ochji da a cima sò cuparti cun un "visor", chì serve per seculi.

2. Aggiuggiu u pizzu da a plastica d'orangeuni o di rosu è pressu u cuteddu cum'è per l'apertura.

3. Da a plastisina nìvura femu l'aluminii. In u centru di ogni - una piccula bianca, chì daverà l'ochji di vivacità.

4. Da e salsicces di plastilina facemu i peri, da u lattice in rollu - l'ale. Scorreremu u Sowdoon cun un caprettu.

5. Doing Barash . A tecnulugia hè simile. Ùn bisognu di attache à a main ballu qualchi boli chì anu imminiscenu a stemma di Barash. Fate l'ore, i corne, i pignuli. Rotik pò esse stampatu cù gouache o fattu di tonyushenkih strisci di plastica bianca.

6. Facemu un eriziu . I pezzi triangulari di spine sò posti à u bagnu. Da a plastilina bianca, facemu ochji, da i lenti negra.

7. Scurcizzà i peri, manichi, aghjunghje à u vitellu. L'erizon hè prestu!

8. Faciamu Losyasha . À a main ballò aghjunghje l'ochji, u nasu, parolle, cù i pupi bianchi. Da i salotti ci facemu pezzi, cornelli. Succate a bocca è cullate.

9. Fate un fiocenu . Tuttu u stessu, puderebbe rotà u cutiddate finu à puntu, perchè chì Krosh sona. Formate i denti di u cuteddu biancu di plastilina da bundichi.

10 Scorciàvate e ore, mani è piedi, cunnetta.

Sì avete a forza, u mudellu di plasticine smeshariki pò continuà Nyusha, Pin, Kopatych. A struzzioni per a produzzione di Smelariki da plasticine hè a listessa, a diferenza hè in i dettagli è u culore di i figuri. Ma puderete, u to figliolu oghjettanu stu caricaturu cusì spessu chì tù cunniscenu cù e funziunalità di ogni eroi: Nyusha hà un pigletu, cilia è una pigtail giovani, Pin porta un coppa d'aviatore nantu à u so caprettu, è Kopatych hà un caprettu divertitu, garguti suttili è un grande nasu. Hè sti dettendi chì facenu i artighjani di Smeshariki da plasticine similare cù i caratteri di u vostru cartoonusu favorito.

Questu hè cumu fattu a pigtail di Nyusha. Dui boli di plasticine sò stati attaccati à a testa, per quessa, quì casi quì. Allora aghjunghje una pirámide di quattru banndi addattiti abbattuti, u grandu di u crescente da u fondu à u cima. À a fine di a pigtail facemu una farra, imitanti capelli, da una striscia di plasticine incised cun un cuteddu.

L'apprendre à fà, almenu unu di questi cartoni, pudete facilmente spiegà à u zitellu cumu fà smeshariki da plasticine.

I corsi cù plasticine per i zitelli sò assai utili. Questu hè duvuta solu à l'espansione di e fruntieri di fantasija, ma ancu per u sviluppu di i dete fine.

Dopu chì i figuri di u Smeshariki sò pronti, mette à u friddu per un tempu (pudete andà à a frigoristica). Allora saranu più soliditati, è ponu esse divertiti à ghjucà, ogni volta inventendu novi stori per un rolu di ghjocu.